حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ پلاس با تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

گوشی ریلمی ۱۲ پلاس 5G به همراه ریلمی ۱۲ پرو پلاس 5G در اندونزی معرفی شد. این تلفن هوشمند جدید ریلمی به یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور Sony LYT600) و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز شده است.

ریلمی ۱۲ پلاس با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

طراحی Realme 12 Plus شبیه یک ساعت است. این محصول با همکاری Savéo، طراح مشهور ساعت های لاکچری، ساخته شده است. قاب پشتی این گوشی هوشمند جدید ریلمی چرمی بوده و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در این قاب پشتی دیده می‌شود. طراحی این دستگاه، یادآور سری Realme 12 Pro است. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی E4 AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای نسبت کنتراست ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ است. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ نیز برخوردار است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ به همراه پردازنده گرافیکی Mali G68، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ریلمی ۱۲ پلاس را بر عهده دارد. این گوشی تنها در ۱ نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد.

Realme 12 Plus

ریلمی ۱۲ پلاس به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 بهره می‌برد. این دستگاه، موفق به دریافت ۲ نسخه اندروید و ۳ سال آپدیت های امنیتی خواهد شد. ریلمی برای دوربین اصلی این تلفن هوشمند به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT 600 با دیافراگم f/1.88 و OIS رفته است. دوربین اولتراواید و ماکرو این دستگاه نیز به ترتیب وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری +Realme 12 ظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و یک توسط آداپتور ۶۷ واتی، از طریق درگاه USB type-C، شارژ می‌شود.

مطابق با گزارش Mysmartprice، از دیگر ویژگی های Realme 12 Plus می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های استریو با صدای Hi-Res، NFC و گواهی IP54 اشاره کرد. این دستگاه از دو سیم‌کارت، WiFi، شبکه 5G، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند ابعاد ۷.۹ در ۷۵.۵ در ۱۶۳ میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرمی دارد.

قیمت Realme 12 Plus 5G

همان‌طور که اشاره شد، Realme 12 Plus 5G تنها در نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت معادل ۲۶۷ دلار به دست کاربران خواهد رسید. هم اکنون، پیش‌فروش این تلفن هوشمند در کشور اندونزی آغاز شده و فروش آن نیز از ۸ مارس (۱۸ اسفند ماه) شروع خواهد شد. می‌توان این دستگاه را در دو رنگ بژ و سبز تهیه کرد. Realme 12+ 5G در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند ماه) و در کشور هند نیز معرفی خواهد شد.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین تله فوتو پریسکوپی و اسنپدراگون 7s نسل ۲ معرفی شد

نظر شما درباره Realme 12 Plus 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی