حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین تله فوتو پریسکوپی و اسنپدراگون 7s نسل ۲ معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تلفن های هوشمند های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس معرفی شدند. همان‌طور که از نام این دو دستگاه مشخص است، نسخه Pro+ گوشی بهتر و گران قیمت‌تری محسوب می‌شود. در حال حاضر، Realme 12 Pro Plus مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار با دوربین پریسکوپی است. حتی دوربین اصلی این محصول نیز، در حد تلفن های پرچمدار است.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند

ریلمی ۱۲ پرو پلاس تا حدودی طراحی نسل قبل را حفظ کرده است. این گوشی دارای قاب پشتی چرم مصنوعی است. یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ در قاب پشتی دیده می‌شود که از ساعت های لوکس الهام گرفته شده است. ضخامت این تلفن هوشمند ۸.۷۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۶ گرم است.

گوشی Realme 12 Pro Plus دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED منحنی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این پنل، توانایی نمایش رنگ های ۱۰ بیتی را داشته و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند جدید ریلمی دارای فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز است و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت را خواهد داشت.

+Realme 12 Pro

تراشه Snapdragon 7s Gen 2 نیروی پردازشی مورد نیاز Realme 12 Pro+ را تأمین می‌کند. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار است. ریلمی برای دوربین اصلی این دستگاه به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) رفته است.

دوربین تله فوتو پریسکوپی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B برخوردار بوده و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز شده است. این دوربین تله فوتو، توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سوم از نوع اولتراواید بوده و وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

+Realme 12 Pro

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، باتری در نظر گرفته شده برای ریلمی ۱۲ پرو پلاس ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۷ واتی شارژ خواهد شد. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و اسپیکر های دوگانه استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

نسخه پایه Realme 12 Pro Plus قیمتی معادل ۳۶۰ دلار دارد

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با سه پیکربندی مختلف در بازار هند عرضه می‌شود:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۳۶۰ دلار

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت معادل ۳۸۵ دلار

۳- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۴۱۰ دلار

سری ریلمی ۱۱ معرفی شد: استفاده مدل پرو پلاس از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

این گوشی هوشمند را می‌توان در رنگ های آبی، بژ و یا قرمز اکسپلورر تهیه کرد. فروش این دستگاه از ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی