حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A3 Pro با تراشه Dimensity 7050 و گواهی IP69 معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو A3 Pro در کشور چین رونمایی شد. نکته جالب درباره این تلفن هوشمند، برخورداری آن از گواهینامه های IP69، IP68 و IP66 است. ادعا می‌شود که این دستگاه کاملاً ضد آب بوده و در برابر آب گرم، خیس شدن، و پاشش آب مقاوم خواهد بود. نمایشگر و قاب پشتی این گوشی به شیشه محافظ کریستال اوپو مجهز است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

اوپو A3 Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند

اوپو A3 Pro اولین گوشی هوشمندی است که گواهینامه مقاومت در برابر سقوط SGS Gold Label 5-start Swiss را دریافت کرده و همچنین تست مقاومت در برابر ضربه استاندارد نظامی ملی پشت سر گذاشته است. اوپو ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند در برابر سقوط و خط‌وخش مقاوم خواهد بود.

Oppo A3 Pro

گوشی هوشمند Oppo A3 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 به دست کاربران می‌رسد. A3 Pro از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است.

تراشه مدیاتک Dimensity 7050 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. Oppo A3 Pro با ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x (به همراه ۱۲ گیگابایت رم مجازی) قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. باتری A3 Pro ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

Oppo A3 Pro

مطابق با گزارش منبع، اوپو A3 Pro از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز، دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در حالی که دوربین سلفی از فیلمبرداری FHD تا ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند؛ دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری 4K تا ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی های اوپو A3 Pro می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، GPS و پورت USB Type-C اشاره کرد.

قیمت Oppo A3 Pro

اوپو A3 Pro در سه پیکربندی ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در چین معرفی شده است. این مدل ها به ترتیب ۱,۹۹۹ یوان (۲۷۵ دلار)، ۲,۱۹۹ یوان (۳۰۰ دلار) و ۲,۴۹۹ یوان (۳۴۵ دلار) قیمت دارند. می‌توان A3 Pro را در رنگ های لاجوردی (قاب پشتی شیشه‌ای)، آبی (قاب پشتی چرمی) و صورتی (قاب پشتی چرمی) تهیه کرد. در حال حاضر نمی‌دانیم که این دستگاه در بازار جهانی نیز عرضه می‌شود یا نه.

نسخه Satellite Edition اوپو Find X7 Ultra با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شد

نظر شما درباره Oppo A3 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی