حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بررسی تراشه مدیاتک Dimensity 7050

حدودا ۷ ماه یپش بود که تراشه ۶ نانومتری 5G مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ رسما معرفی شد. این تراشه برای اولین بار در سری ریلمی ۱۱ استفاده شد. به تازگی ریلمی ۱۱ پرو پلاس به دست ما رسیده و یکی از کنجکاوی‌های شخصی من بررسی تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ بود. به همین دلیل ویدئو بررسی تراشه مدیاتک Dimensity 7050 را آماده کرده‌ام تا با هم به تماشا آن بنشینیم و این تراشه را بهتر بشناسیم.

بررسی تراشه مدیاتک Dimensity 7050

به صورت خلاصه اگر بخواهیم درباره مدیاتک Dimensity 7050 صحبت کنیم، باید گفت که جانشین Dimensity 1080 است.

مدیاتک ۷۰۵۰

مدیاتک ۷۰۵۰

تراشه Dimensity 7050 با استفاده از فناوری پردازش پیشرفته ۶ نانومتری TSMC ساخته شده است. در بخش پردازش مرکزی، CPU آن از دو هسته قوی Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتزی و شش هسته متوسط Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی تشکیل شده است

در بخش پردازش گرافیکی، GPU دارای تراشه Mali-G68 MC4 است. پشتیبانی از حافظه LPDDR5/4x و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 و 2.1 ارائه می‌شود..

این چیپست می‌تواند صفحه‌نمایش با رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. در بخش دوربین تا رزلوشن ۲۰۰ مگاپیکسل، فیلمبرداری 4K HDR، و ویژگی های پیشرفته ای مانند ویدیوی HDR سخت افزاری، پردازنده تصویر یا ISP سه گانه HDR و MENR وجود دارد.

بیاید با هم نگاهی به بنچمارک‌های این تراشه و بررسی پایداری آن داشته باشیم:

⚠️ برای تماشا ویدئو از کادر زیر، لطفا ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس همین صفحه را رفرش کنید تا ویدئو نمایش داده شود:

نظر شما درباره تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک چیست؟ به نظر تراشه بدی نمی‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)