حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی واچ 2 با WearOS و شیائومی واچ S3 با حاشیه قابل‌تعویض برای بازار جهانی معرفی شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

شیائومی درجریان رویداد امروز خود پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2024، علاوه‌بر عرضه جهانی گوشی‌های پرچمدار Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra، دستبند هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro و تبلت Xiaomi Pad 6S Pro، دو مدل ساعت هوشمند خود را نیز برای بازار بین‌المللی عرضه کرد. شیائومی واچ S3 پیش از این در چین معرفی شده بود و با طراحی خاص خود به‌همراه حاشیه‌های قابل‌تعویض، طیف وسیعی از شخصی‌سازی را برای کاربران فراهم می‌کند. شیائومی واچ 2 اما، یک ساعت کاملاً جدید است مهم‌ترین ویژگی آن، بهره‌مندی از سیستم‌عامل WearOS می‌باشد. این دو ساعت همچنین به‌ترتیب با قیمت 149 یورو و 199 یورو به‌فروش می‌رسند.

شیائومی واچ 2

تفاوت قابل‌توجه بین Xiaomi Watch 2 تازه‌معرفی‌شده و Xiaomi Watch 2 Pro این است که مدل استاندارد فاقد تاج چرخشی است و تنها از دو دکمه در سمت راست خود بهره می‌برد. این ساعت دارای صفحه دایره‌ای با نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED و وضوح 466 در 466 پیکسل است. این ساعت هوشمند همچنین دارای بدنه آلومینیومی با مقاومت دربرابر آب 5ATM می‌باشد.

شیائومی واچ 2

شیائومی واچ 2

ساعت شیائومی 2 مجهز به فناوری نظارت‌بر سلامت پیشرفته 12 کاناله است. این دستگاه قادر است ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و الگوهای خواب را ردیابی کند. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای یک ردیاب چرخه قاعدگی است و می‌تواند سطح استرس را کنترل کند. این ساعت از بیش از 160 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای GPS داخلی برای فعالیت در فضای باز است.

شیائومی واچ 2 از پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1 بهره می‌برد که گفته می‌شود عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد و درعین‌حال مصرف انرژی را نیز بهینه می‌کند. این ساعت همچنین دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای دانلود و ذخیره برنامه‌ها و همچنین آهنگ‌ها می‌باشد. این ساعت هوشمند با WearOS با دسترسی به بیش از 200 برنامه داخلی و برنامه شخص ثالث از Play Store مانند Google Wallet ،Maps و سایر موارد اجرا می‌شود.

ساعت شیائومی 2 دارای ویژگی تشخیص سقوط نیز است که به‌طور خودکار مخاطب اضطراری کاربر را مطلع می‌کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد در مواقع اضطراری برای کمک تماس بگیرند. این ساعت دارای یک میکروفون و بلندگو داخلی برای تماس صوتی ازطریق تلفن هوشمند جفت‌شده است. ساعت هوشمند جدید شیائومی همچنین دارای ویژگی‌های بیشتری مانند کنترل دوربین و موسیقی، درکنار برنامه‌های تقویم، چراغ‌قوه، ضبط صدا، آب‌وهوا، تشخیص ارتفاع و موارد بیشتر است. واچ 2 همچنین از یک باتری 495 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که ادعا می‌شود در شرایط معمولی تا 65 ساعت دوام می‌آورد.

Xiaomi Watch 2 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با قیمت 199 یورو عرضه می‌شود.

شیائومی واچ S3

واچ S3 که برخلاف مدل بالا، پیش از این در چین عرضه شده بود، دارای طراحی براق و دایره‌ای است که به‌خاطر حاشیه‌های قابل تعویض آن که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی ظاهر آن را سفارشی کنند، موردتوجه واقع شده است. علاوه‌بر این، تعویض حاشیه این ساعت باعث تغییر خودکار یک واچ‌فیس مطابق با رنگ حاشیه ساعت می‌شود و حس سرگرم‌کننده‌ای را اضافه می‌کند.

ساعت شیائومی S3 مجهز به صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است که دید عالی را حتی در شرایط نوری قوی تضمین می‌کند.

شیائومی واچ S3

شیائومی واچ S3

این ساعت نیز شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های نظارت‌بر سلامت است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و تجزیه‌وتحلیل سطح استرس اشاره کرد. برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام، این ساعت دارای سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دو بانده برای دقت بیشتر تشخیص مکان است. شیائومی همچنین ادعا می‌کند که واچ S3 عمر باتری قابل‌توجهی تا 15 روز با یک بار شارژ دارد.

علاوه‌بر این، Watch S3 برخلاف مدل واچ 2، از سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی یعنی HyperOS بهره می‌برد. HyperOS برای ساده‌سازی تجربه کاربری در سیستم‌عامل‌های مختلف شیائومی طراحی شده است.

این گجن پوشیدنی دارای فناوری داخلی eSIM است. این به کاربران امکان می‌دهد تماس بگیرند و مستقیماً از ساعت به اینترنت دسترسی داشته باشند که استقلال بیشتری از گوشی‌های هوشمندشان را فراهم می‌کند.

ساعت Xiaomi Watch S3 برای خرید در اروپا با قیمت 149 یورو (~ 161 دلار) در دسترس است. این ساعت در رنگ‌های کلاسیک مشکی یا نقره‌ای عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون ساعت‌های هوشمند جدید شیائومی با دو سیستم‌عامل مختلف WearOS و HyperOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی