حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی اسمارت بند 8 پرو برای بازار جهانی معرفی شد: قیمت 69 یورو

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

شیائومی امروز پیشرفته‌ترین دستبند هوشمند خود یعنی اسمارت بند 8 پرو را طی یک رویداد بزرگ در MWC 2024 در بارسلون به‌صورت جهانی معرفی کرد. اگرچه این دستبند حدود 6 ماه پیش در چین عرضه شده بود، اما شیائومی درنهایت آن را با تأخیر برای بازار بین‌المللی عرضه می‌کند؛ آن هم با برچسب قیمتی 69 یورو که با توجه به ویژگی‌های آن، قیمت ایده‌آلی به‌نظر می‌رسد.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

شیائومی اسمارت بند 8 پرو دارای صفحه‌نمایش 1.74 اینچی AMOLED با رزولوشن 336 در 480، 16.7 میلیون رنگ و وضوح بالا با تراکم پیکسلی 336ppi است که اکنون از رفرش‌ریت 60 هرتز بهره می‌برد.

این صفحه‌نمایش به حداکثر میزان روشنایی 600 نیت می‌رسد و دید واضح را حتی در زیر نور مستقیم خورشید تضمین می‌کند. نمایشگر این دستبند همچنین توسط شیشه 2 بعدی چسبدار محافظت می‌شود. این دستگاه طراحی خود را با وزن سبک (22.5 گرم) و ضخامت باریک (9.99 میلی‌متر) به‌همراه مواد سازگار با پوست و ضدباکتری، و بدنه‌ای بادوام تکمیل می‌کند.

Xiaomi Smart Band 8 Pro به‌عنوان یک ردیاب جامع سلامت و تناسب‌اندام طراحی شده است که دارای مجموعه‌ای از سنسورها برای نظارت بر شتاب، حرکات ژیروسکوپ، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نور محیط است. این دستبند همچنین ویژگی‌های برپایه سلامت ازجمله ردیابی مداوم ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، خواب و سلامت زنان را ارائه می‌دهد و از گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر بهره می‌برد.

این دستبند هوشمند دارای ویژگی‌هایی مانند تمرین تنفس، بیش از 150 حالت ورزشی متناسب با ترجیحات کاربر و الگوریتم‌های ورزشی حرفه‌ای است که شامل سنجش حداکثر VO2، بار تمرین، زمان ریکاوری و اثرات تمرین هوازی است. علاوه‌بر این، اسمارت بند جدید شاخص‌های شادابی مانند کالری سوزانده‌شده، گام‌های برداشته‌شده، زمان ایستادن و زمان فعالیت با شدت متوسط تا بالا را نمایش می‌دهد و نمای جامعی از فعالیت‌های روزانه و اثربخشی ورزش را ارائه می‌دهد که همگی به یک سبک زندگی سالم‌تر کمک می‌کنند.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

اسمارت بند 8 پرو دارای تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش است. این دستبند همچنین از یک تراشه GNSS پیشرفته برای موقعیت‌یابی مستقل ماهواره استفاده می‌کند که از ردیابی دقیق ازطریق پنج سیستم ماهواره‌ای بزرگ در سطح جهانی پشتیبانی می‌کند. با بیش از 100 واچ‌فیس به‌همراه حالت نمایشگر همیشه روشن (AOD)، کاربران می‌توانند به دید مداوم اطلاعات دسترسی داشته باشند. این دستگاه که به NFC و بلوتوث 5.3 مجهز شده است، به‌طور یکپارچه با اپلیکیشن Mi Fitness و سایر دستگاه‌ها ادغام می‌شود.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو دارای باتری 289 میلی‌آمپرساعتی است که تا 14 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد و در حالت AOD تا 6 روز دوام می‌آورد. از دیگر قابلیت‌های این دستبند می‌توان برنامه آب‌وهوا، تقویم، هشدار، اعلان تماس و دستیار صوتی شیائومی برای تعامل با کاربر نام برد.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو درمجموع دارای 10 بند مختلف است که از TPU ضدباکتری و مواد چرمی ساخته شده است. این بندها شامل 5 گزینه TPU است: سیاه، خاکستری، زرد، آبی و دو گزینه چرمی سفید و نارنجی. علاوه‌بر این، 3 گزینه بافته‌شده با رنگ‌های سبز، بنفش و نقره‌ای نیز وجود دارد.

درنهایت، اسمارت بند 8 پرو با قیمت اولیه 69 یورو با بند TPU در بازار جهانی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره شیائومی Band 8 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی