حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی شیائومی واچ 2 به‌همراه قیمت و زمان عرضه این ساعت هوشمند فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، شیائومی

گزینه‌های خوب و قابل‌اعتماد ساعت‌های هوشمند در بازار به‌خودی‌خود نادر بودند و اکنون با خروج اخیر Fossil از این حوزه، بازار ساعت‌های هوشمند به‌خصوص موارد دارای سیستم‌عامل Wear OS کمیاب‌تر نیز شده است. خوشبختانه، حداقل به‌نظر می‌رسد شیائومی برای پر کردن خلأ در برخی از بازارها قدم برداشته است. یک افشاگری جدید نشان می‌دهد که این شرکت درحال آماده شدن برای معرفی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 خود در اروپا با سیستم‌عامل Wear OS است.

رندر رسمی شیائومی واچ 2

Winfuture اطلاعات زیادی در مورد Xiaomi Watch 2 به اشتراک گذاشته است. بر اساس این گزارش، شیائومی واچ 2 با صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466، حالت نمایشگر همیشه روشن و قاب نسبتاً بزرگ عرضه خواهد شد. بااین‌حال، چیزی که Watch 2 را از Watch 2 Pro متمایز می‌کند، نداشتن دکمه چرخنده است.

رندر رسمی شیائومی واچ 2

رندر رسمی شیائومی واچ 2

در داخل، ساعت شیائومی 2 دارای تراشه 4 نانومتری Snapdragon W5 Plus Gen 1 کوالکام است که همراه با یک پردازنده کمکی صرفه‌جویی در انرژی ارائه می‌شود. گفته می‌شود شیائومی مدت زمان استفاده از این واچ 2 خود را 65 ساعت اعلام کرده است که کمی کمتر از سه روز است. با توجه به اینکه گفته می‌شود Watch 2 دارای سیستم‌عامل Wear OS با برنامه‌های گوگل مانند Google Wallet ،Google Maps ،Play Store و غیره، این میزان عمر باتری قابل‌توجه است.

شیائومی واچ 2

شیائومی واچ 2

سایر مشخصات و ویژگی‌های برجسته این ساعت جدید عبارتند از گواهی 5ATM مقاومت در برابر آب، 150 حالت مختلف ورزشی، نظارت بر خواب، اندازه‌گیری سرعت، اندازه‌گیری اکسیژن خون، اندازه‌گیری ضربان قلب و شمارش قدم‌ها.

متأسفانه، به‌نظر می‌رسد که این شرکت تنها درحال برنامه‌ریزی برای عرضه یک نوع Wi-Fi است، زیرا هیچ نسخه LTE برای واچ 2 مشاهده نشده است. سایر مشخصات اتصال شامل بلوتوث 5.2، NFC ،GPS و GNSS می‌باشد.

قیمت Xiaomi Watch 2 بسته به کشور اروپا بین 200 تا 220 یورو (215 تا 237 دلار) است. همچنین گفته می‌شود که این ساعت در قاب‌های مشکی و نقره‌ای با بندهای هم‌رنگ با خود ساعت موجود است.

درحالی‌که این افشاگری به زمان معرفی رسمی Watch 2 اشاره‌ای نمی‌کند، شیائومی تأیید کرده است که در نمایشگاه MWC 2024 در تاریخ 6 اسفند از چندین محصول مختلف ازجمله یک ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد.

بنابراین می‌توان حدس زد که این شرکت به‌طور رسمی Xiaomi Watch 2 را در این رویداد معرفی کند. تیزر شیائومی همچنین نشان می‌دهد که می‌توانیم یک تبلت، یک ربات جاروبرقی و همچنین خودرو شیائومی علاوه‌بر دو گوشی هوشمند Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra را در نمایشگاه MWC 2024 ببینیم.

پوستر رسمی شیائومی MWC 2024

پوستر رسمی شیائومی MWC 2024

دیدگاه شما پیرامون شیائومی واچ 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی