حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید سری شیائومی 14 و Watch S3 برای مطابقت با SUV 7 EV معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

روز گذشته، شیائومی از اولین خودروی الکتریکی خود با نام Xiaomi SU7 رونمایی کرد. این خودرو در رنگ‌های Aqua Blue ،Verdant Green و Mineral Grey عرضه می‌شود. در ادامه، شیائومی همچنین نسخه‌های محدود با رنگ جدید گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 14 و ساعت هوشمند Xiaomi Watch S3 خود را نیز معرفی کرد که با رنگ‌بندی خودرو SUV 7 این شرکت مطابقت دارد.

رنگ جدید سری شیائومی 14 و Watch S3

دو مدل خودرو SU7 شیائومی در رنگ‌های خیره‌کننده آبی و سبز عرضه می‌شوند. این نوید یک تجربه رانندگی سازگار با محیط‌زیست و شیک را می‌دهد که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و طراحی است. ادغام این رنگ‌های جسورانه و با طراوت به توانایی شیائومی برای القای خلاقیت در هر جنبه از محصولات خود اشاره می‌کند.

اما این تمام چیزی نیست که شیائومی برای ما درنظر گرفته است. این شرکت همچنین دو رنگ جدید را برای پرچمدار امسال خود یعنی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو معرفی کرده است. برند چینی همچنین دو رنگ جدید را برای شیائومی Watch S3 نیز معرفی کرده است.

رنگ جدید سری شیائومی 14 و Watch S3

رنگ جدید سری شیائومی 14 و Watch S3

این رنگ‌ها تنها برای مدل 16 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی سری شیائومی 14 درنظر گرفته شده است. این نسخه محدود برای کسانی طراحی شده‌ است که خواهان عملکرد بالا هستند.

رنگ‌های جدید برای ساعت هوشمند این برند نیز در مدلی با قابلیت E-SIM موجود است.

برای کسانی که مشتاق دریافت آخرین نسخه‌های خاص از محصولات شیائومی هستند، در اینجا نگاهی گذرا به قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها می‌کنیم:

Xiaomi 14 SU7 Edition: قیمت 4999 یوان (705 دلار)

Xiaomi 14 Pro SU7 Edition: قیمت 5999 یوان (846 دلار)

Xiaomi Watch S3 SU7 Edition: قیمت 1099 یوان (155 دلار)

تعهد شیائومی به نوآوری، سبک و مقرون‌به‌صرفه‌بودن در این نسخه‌های جدید مشهود است. مصرف‌کنندگان می‌توانند مشتاقانه منتظر ترکیبی یکپارچه از عملکرد، طراحی و اتصال در زندگی روزمره خود باشند.

دیدگاه شما پیرامون رنگ‌های جدید و خاص سری شیائومی 14 و ساعت هوشمند Watch S3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی