حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ پوکو ایکس ۶ شیائومی را تماشا کنید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تماشا کنید، حتما بخوانید

حدود ۲ هفته پیش بود که سری پوکو ایکس ۶ به صورت جهانی رونمایی شدند. این خانواده در ۲ عضو پایه و پرو ارائه می‌شود که حالا هر دوی آن‌ها میهمان ترنجی هستند. بیاید با هم آنباکسینگ پوکو ایکس ۶ شیائومی را تماشا کنیم.

ویدئو آنباکسینگ پوکو X6 شیائومی

پوکو ایکس ۶ توسط فروشگاه اینترنتی گوگل کالا برای ترنجی ارسال شده است. این فروشگاه یکی از اولین‌ها در عرضه سری Poco X در ایران است و همین حالا می‌توانید این محصول را از وب‌سایت آن‌ها بخرید.

شیائومی با راهبرد بسیار تهاجمی تلاش دارد تا سری پوکو X6 را به گزینه‌های جذابی برای خریداران محصولات میان‌رده تبدیل کند. شاید پس از پوکو ایکس ۳ دیگر محصولی با آن جذابیت در این سری عرضه نشده باشد. با این حال به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ سالی متفاوت خواهد بود و این برند دست پر به بازار آمده است.

امشب می‌خواهیم جعبه گشایی پوکو ایکس ۶ را با هم و در ترنجی داشته باشیم. همچنین راه‌اندازی اولیه این محصول مجهز به MIUI 14 را خواهیم داشت. از یاد نبرید که این محصول ۳ نسل آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. پس چون با اندروید ۱۳ پیش‌فرض عرضه شده است، باید تا اندروید ۱۶ (یا هر چه که نامیده شود) آپدیت گردد.

بیاید با هم به تماشای ویدئو آنباکسینگ بنشینیم. برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

نظر شما درباره پوکو X6 چیست؟ چه نقاط قوت و نقاط ضعغی را در آن می‌بینید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)