حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ نقره ای شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

گوشی +Redmi Note 13 Pro چند ماهی است که در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز در دسترس است. با‌این‌حال، اکنون برند فرعی شیائومی تصمیم گرفته است که رنگ جدیدی را برای گوشی هوشمند میان‌رده خود عرضه کند. بدین‌ترتیب، شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس به مناسبت Fan Festival 2024 این برند در رنگ جدید نقره ای با نام رسمی Mystic Silver ارائه می‌شود.

رنگ نقره ای شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

شیائومی در یک تیزر ویدیوی نشان می‌دهد که گزینه رنگی جدید Mystic Silver نام دارد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این گزینه رنگی جدید با روکش نقره‌ای عرضه می‌شود و ظاهری عالی به این دستگاه می‌دهد. در قسمت پشتی نیز لوگوی جدیدی به شکل “X” ارائه خواهد شد. این رنگ جدید به گزینه‌های رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز می‌پیوندد. همان‌طور که گفته شد، شیائومی فاش کرده است که در دسترس بودن این گزینه رنگ جدید محدود خواهد بود.

رنگ نقره ای شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

رنگ نقره‌ای شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

Redmi Note 13 Pro Plus 5G به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED منحنی مجهز شده است که دارای وضوح 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. این گوشی هوشمند همچنین از چیپست مدیاتک Dimensity 7200 Ultra با پردازنده گرافیکی Mali G610 MC4 بهره می‌برد و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. در بخش دوربین، این دستگاه مجهز به یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلوی آن است. انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی تأمین می‌شود.

نسخه Mystic Silver باید قیمتی مشابه با رنگ‌های دیگر ارائه شده داشته باشد؛ اما اگر گوشی را در این رنگ تهیه کنید، می‌توانید به این واقعیت ببالید که تعداد زیادی از کاربران دیگر مشابه آن را ندارند.

نظر شما درباره رنگ جدید شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی