حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A15 سامسونگ و راه‌اندازی اولیه آن را تماشا کنید

از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ در ایران می‌توان به سری Galaxy A1n اشاره کرد. حتی بهتر است بگوییم که پرفروش‌ترین مدل گوشی موبایل در بازار کشور ما و طی سال‌های مختلف، یکی از اعضای این سری بوده است. گلکسی A15 مدل 4G می‌تواند یکی از موبایل‌هایی باشد که خیلی از کاربران به فکر خرید آن باشند. برای خرید آگاهانه‌تر، بهتر است قبل از اقدام حتما چند ویدئو درباره آن ببینید. در همین راستا و در این مطلب می‌خواهیم با هم ویدئو آنباکسینگ گلکسی A15 سامسونگ و راه‌اندازی اولیه آن را تماشا کنیم.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A15 سامسونگ

پیش از آغاز باید بگویم که این گلکسی A15 سامسونگ توسط فروشگاه اینترنتی گوگل کالا در اختیار ترنجی قرار گرفته تا بتوانیم برای شما درباره آن اطلاعات مفیدی تهیه کنیم و خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی GoogleKala مراجعه کنید و آن را با قیمت رقابتی تهیه نمایید.

حالا نوبت به جعبه‌گشایی Galaxy A15 رسیده و در ادامه ویدئو اختصاصی ترنجی را تماشا خواهیم کرد. در صورتی که فیلترشکن شما خاموش است، آن را روشن کرده و این صفحه را رفرش کنید تا ویدئو در کادر زیر به شما نمایش داده شود. همچنین می‌توانید مستقیما از کانال یوتوب ترنجی به تماشای این ویدئو بنشینید:

 

اگر بخواهیم درباره تجربه جعبه‌گشایی سامسونگ Galaxy A15 صحبت کنیم، چیز زیادی وجود ندارد. همانطور که دیدید یک کابل USB C به USB C درون جعبه قرار دارد.

طبق روال چند سال اخیر این شرکت کره‌ای، متاسفانه شارژر درون جعبه نیست. با این حال امسال این دستگاه از شارژر ۲۵ وات پشتیانی می‌کند که در صورت خریدن شارژر مناسب، می‌توانید آن را سریع‌تر از نسل قبلی خود شارژ کنید.

حذف پلاستیک دور دستگاه یک گام مثبت در زمینه کاهش استفاده از این ماده مضر برای طبیعت بوده و می‌تواند دغدغه‌های محیط زیستی را پوشش دهد.

گلکسی A15 مدل 4G

گلکسی A15 مدل 4G

خبر خوب درباره گلکسی A15 سامسونگ آن است که امسال از پنل OLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و رزلوشن FHD+ بهره می‌برد اما همزمان باید بدانید که خبری از نمایشگر همیشه روشن نیست.

این دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و One UI 6 به فروش می رسد که وعده ۴ سال آپدیت نرم ‌افزاری سامسونگ به معنی دریافت آپدیت اندروید ۱۸ (یا هر اسمی که داشته باشد) است.

نظر شما درباره Galaxy A15 سامسونگ چیست؟ در روزهای آتی محتواهای بیشتری درباره این محصول در ترنجی منتشر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)