حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل OLED تاشو جدید سامسونگ استاندارد مقاومتی MIL-STD 810G را دریافت کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ دیسپلی، واحد تولید پنل‌های نمایشگر سامسونگ الکترونیکس، اخیراً اعلام کرده است که پنل OLED تاشو 7 اینچی جدید این شرکت تست‌های MIL-STD 810G را تکمیل کرده است. این انطباق با مجموعه‌ای از آزمایش‌های توسعه‌یافته توسط وزارت دفاع ایالات‌متحده ثابت می‌کند که پنل OLED جدید سامسونگ بسیار بادوام است.

پنل OLED تاشو جدید سامسونگ با استاندارد MIL-STD 810G

آخرین نسل پنل OLED تاشو 7 اینچی سامسونگ دیسپلی حتی تحت فشار شدید به‌مدت چهار ساعت به کار خود ادامه داده است. همچنین یک لایه یخ 6 میلی‌متری پس از اسپری شدن با آب در دمای 10- درجه سانتی‌گراد، پنل را پوشانده است. علاوه‌بر این، پنل OLED تاشو این شرکت حتی زمانی که دمای محیط از 32- درجه سانتی‌گراد تا 63+ درجه سانتی‌گراد به‌مدت 2 ساعت در نوسان بود، بدون کاهش عملکرد به کار خود ادامه داد. این آزمایش سه بار در مدت 12 ساعت تکرار شد.

پنل OLED تاشو جدید سامسونگ با استاندارد MIL-STD 810G

پنل OLED تاشو جدید سامسونگ با استاندارد MIL-STD 810G

پنل OLED جدید غول نمایشگر کره‌ای همچنین پس از مواجهه با آزمایش‌های شوک به کار خود ادامه داد. هنگام شبیه‌سازی الگوهای استفاده از گوشی‌های هوشمند در دنیای واقعی، این پنل 26 بار از ارتفاع 1.22 متری سقوط کرد. این پنل همچنین از طریق چرخش سرعت تحت فشار 10.5G قرار گرفت. تمامی این آزمایش‌ها ثابت می‌کند که پنل جدید در شرایط عادی و سخت به کار خود ادامه می‌دهد، حتی در هنگام فعالیت‌ها و حرکات شدید.

تمام این آزمایش‌های توسط UL (Underwriters Laboratories) Solutions انجام شده است که یک شرکت علمی ایمنی جهانی است که 130 سال پیش تأسیس شد. این شرکت فاش نکرده که آیا پنل 7 اینچی OLED در گوشی‌های هوشمند نسل فعلی استفاده شده است یا خیر؛ اما حتی در صورت استفاده نشدن درحال‌حاضر، این امکان وجود دارد که سامسونگ از پنل مذکور در نسل‌های بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود استفاده کند.

نظر شما درباره پنل تاشو جدید سامسونگ با استاندارد MIL-STD 810G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی