حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم تشخیص چهره جایگزین حسگراثرانگشت درآیفون 8 خواهد‌شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، اخبار، ترنجی، موبایل

تنها کمتر از یک هفته تا رویداد بزرگ شرکت اپل در کوپرتینو باقی مانده است و  انتظار داریم این شرکت در این مراسم 3 پرچمدار جدید معرفی کند. حال امروز خبر جدیدی درباره حسگر اثرانگشت آیفون 8 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.وال استریت ژورنال با توجه به منابع  قابل اعتماد پیش بینی کرده است که شرکت اپل از تعبیه حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش OLED صرف نظر کرده است.با توجه به این موضوع اپل تصمیم گیری درباره حذف دکمه خانه سعی کرد تا تاچ آیدی را زیر صفحه نمایش جای دهد.

اما متاسفانه این تلاش دشوارتر از از آنچه اپل فکر می‌کرد بود و این شرکت موفق نشده است که تا زمان مقرر تاچ آیدی را زیر صفحه نمایش جای دهد در عوض آیفون 8 این امکان را به کاربر می دهد که با روش های معمول و سنتی مانند رمز عبور موبایل خود را باز کنند.

با این حال منابع موثق اذعان دارند که این کمپانی تکنولوژی تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم را جایگزین حسگر اثرانگشت خواهد‌ کرد. باید بگوییم که تاخیر یک ماهه اپل در تولید آیفون 8 دو دلیل عمده دارد: 1- تلاش برای تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش که اپل احتمالا موافق به این کار نشده‌ است و 2- تصمیم اپل برای استفاده از پنل های OLED ساخت سامسونگ در آیفون 8 که تولید این موبایل را  به تاخیر انداخته‌ است.

برخلاف صفحه نمایش های OLED تولید شده توسط سامسونگ، این صفحه نمایش‌ها در ویتنام و تحت نظر سامسونگ تولید شده و مخصوص آیفون 8 ساخته شده اند که دارای صفحه لمسی خارج از صفحه نمایش هستند. علاوه برا این فرآیند تولید آیفون بسیار پیچیده تر وشامل مراحل بیشتر در مقایسه با فرآیند تولید شرکت سامسونگ است که باعث می شود اشتباهات بیشتری در تولید آن رخ دهد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا حذف حسگر اثرانگشت آیفون از سوی اپل کار عاقلانه‌ای است؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ضروری نیست ولی می تونه نقطه ضعف به حساب بیاد

علی شیخ زاده

ای کاش میبرد پشت گوشی هرچند زشت میشد ولی باز بهتر از حذف کردنش بود

ahmad

بنظرم اگه سیستم تشخیص چهرش خوب کار کنه ارزش حذف داره

Sample

از نظر من خیلی ناامید کننده‌س که سنسور اثر انگشت نداشته باشه!
کاش مول سونی تو دکه پاور قرارش بده.

Sadegh462487

فاجعه هست ولی خیلی دوست دارم این کارو بکنه تا اونوقت میزان فروشش رو ببینیم. این به نفع بقیه کمپانی هاست

Peiman

یکی از اصلی ترین دلایل من شاید هم اصلی ترین دلیل من برای نخریدن این گوشی نداشتن تاچ ایدی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم