حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X Fold 3 در دو مدل استاندارد و پرو با سه ویژگی اختصاصی معرفی خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

شایعات در مورد گوشی‌های تاشو سری Vivo X Fold 3 ادامه دارد. این دستگاه‌ها اخیراً توسط MIIT چین تأیید شده‌اند. اکنون، افشاگر Digital Chat Station جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات احتمالی ویوو X Fold 3 که قرار است در دو مدل استاندارد و پرو معرفی شود، به اشتراک گذاشته است.

ویوو X Fold 3

به‌گفته این افشاگر، سری Vivo X Fold 3 با وضوح نمایشگر ارتقایافته عرضه خواهد شد. بااین‌حال، رزولوشن دقیق نمایشگر این دستگاه‌ها مشخص نیست. X Fold 2 درحال‌حاضر دارای یک صفحه‌نمایش داخلی با وضوح چشمگیر 2K است، بنابراین جالب است که ببینیم این وضوح چقدر بیشتر بهبود خواهد یافت.

علاوه‌بر این، این افشاگری نشان می‌دهد که دستگاه‌های تاشو جدید دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند که گزارش‌های قبلی نیز آن را تأیید می‌کردند. شایعات حاکی از آن است که ترکیب دوربین پشت سری Vivo X Fold 3 ممکن است دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با OIS باشد.

این سری همچنین دارای یک لنز فوق‌عریض و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی با سنسور 64 مگاپیکسلی نیز می‌باشد. بااین‌حال، لنز دومی ممکن است در مدل استاندارد وجود نداشته باشد.

ویوو X Fold 3

ویوو X Fold 3

علاوه‌بر این، افشاگر مذکور بیان می‌کند که Vivo ممکن است روی کاهش وزن این دستگاه‌های تاشو تمرکز کند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک باشند و از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی کنند.

طبق گزارش‌های قبلی، Vivo X Fold 3 Pro یک محصول برتر مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. گمان می‌رود این گوشی دارای باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی باشد و از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند.

از سوی دیگر، شایعه شده است که Vivo X Fold 3 یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر است و از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی با باتری 5600 میلی‌آمپرساعتی عرضه شود.

در مورد زمان معرفی، شایعه شده است که Vivo یک رویداد بزرگ در چین در ماه مارس برگزار خواهد کرد و از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند.

نظر شما درباره سری ویوو X Fold 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی