حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro فاش شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

طبق گزارش های منتشر شده، ویوو در حال کار بر روی گوشی های تاشو جدیدی برای عرضه در بازار چین است. هم اکنون ظرفیت باتری ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro به بیرون درز کرده است. نسخه استاندارد از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. اما احتمالاً برای نسخه پرو، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در نظر گرفته شده است.

ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro با باتری های پرظرفیت از راه می‌رسند

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ظرفیت باتری دو گوشی تاشو را به اشتراک گذاشته؛ که به نظر می‌رسد اطلاعات فاش شده مربوط به ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro هستند. بر اساس پست منتشر شده در ویبو، ایکس فولد ۳ دارای باتری دوگانه ۲,۷۳۰ میلی‌آمپری (جمعا ۵,۴۶۰ میلی آمپر ساعت) با شماره مدل های BA20 و BA21 است. برای نسخه Pro نیز باتری های دوگانه ۲,۷۷۵ میلی‌آمپری (جمعا ۵,۵۵۰ میلی‌آمپر) با شماره مدل های BA35 و BA36 در نظر گرفته شده است.

Vivo X Fold 2

به نظر می‌رسد که Vivo X Fold 3 و X Fold 3 Pro به ترتیب دارای باتری هایی با ظرفیت ۵,۶۰۰ و ۵,۷۰۰ میلی‌آمپر باشند. بر اساس گزارش های منتشر شده، نسخه استاندارد این سری از تلفن های هوشمند آینده ویوو از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی یا ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را نخواهد داشت. در سوی دیگر X Fold 3 Pro قرار دارد که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که نمایشگر تاشو این تلفن هوشمند دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO با وضوح 2K باشد. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز خواهد شد. ایکس فولد ۳ پرو از دوربین اولترا واید و تله فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی نیز بهرمند خواهد بود. مطابق با گزارش Thetechoutlook، انتظار می‌رود که در نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی هوشمند، سنسور اثرانگشت اپتیکال تعبیه شود. ایکس فولد ۳ استاندارد فاقد ویژگی هایی مانند سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و دوربین پریسکوپی است.

ویوو X Fold 2 و X Flip به‌ترتیب با اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8+ نسل 1 و دوربین زایس رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی