حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X Fold 3 با شارژر ۸۰ واتی موفق به دریافت گواهی 3C شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

ماه گذشته میلادی بود که ویوو ایکس فولد ۳ پرو با شماره مدل V2337A گواهینامه 3C چین را دریافت کرد. هم اکنون اما ویوو X Fold 3 با شماره مدل V2303A موفق به دریافت این گواهینامه شده است. شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سری ایکس فولد ۳ در اواخر ماه جاری میلادی (اواخر فروردین) و در کشور چین معرفی خواهد شد.

احتمالا X Fold 3 Pro باتری ۵,۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

گواهی 3C ویوو X Fold 3 نشان‌دهنده عرضه این تلفن هوشمند تاشو با آداپتور V8073L0E0-CN است. این لیست، تأیید می‌کند که گوشی مذکور با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی به دست کاربران خواهد رسید. X Fold 3 Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی در میان داده های 3C مشاهده شده بود. انتظار می‌رود که نسخه پرو از شارژ سریع وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند. اما نسخه استاندارد فاقد این ویژگی خواهد بود. گفته می‌شود که ایکس فولد ۳ از باتری ۵,۶۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. انتظار داریم که نسخه پرو به باتری پرظرفیت‌‌تر ۵,۷۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. احتمالا ویوو برای X Fold 3 استاندارد به سراغ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد رفت. اما X Fold 3 Pro از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود.

داده های گواهینامه 3C

اطلاعاتی درباره اندازه صفحه نمایش ایکس فولد ۳ و ایکس فولد ۳ پرو منتشر نشده است. اما فاش شده که این دو گوشی تاشو از نمایشگری با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل برخوردار خواهند بود. نمایشگر بیرونی نیز احتمالا رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل دارد. گفته می‌شود که X Fold 3 Pro به سنسور اثرانگشت اولتراسونیک نیز صفحه نمایش مجهز می‌شود. اما هنوز مشخص نیست که X Fold 3، که یک محصول ارزان‌تر است، به این سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود یا از سنسور خازنی بر روی فریم کناری برخوردار خواهد بود.

در قاب پشتی X Fold 3 و X Fold 3 Pro سه لنز دوربین قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی هر دو دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین دوم نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از نوع اولتراواید خواهد بود. ایکس فولد ۳ استاندارد به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده؛ اما ایکس فولد ۳ پرو از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی (سنسور OmniVision OV64B) برخوردار خواهد بود.

ویوو X Fold 3 در دو مدل استاندارد و پرو با سه ویژگی اختصاصی معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی