حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات کامل X Fold 3 Pro ویوو فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

طراحی و مشخصات کامل X Fold 3 Pro ویوو به بیرون درز کرده است. گزارش های نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند تاشو به همراه تبلت Vivo Pad 3 تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) و در کشور چین معرفی خواهد شد.

ویوو X Fold 3 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در راه است

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، بر اساس طراحی شماتیک فاش شده از ویوو X Fold 3 Pro، رندر هایی را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که ایکس فولد ۳ و ایکس فولد ۳ پرو طراحی مشابهی داشته باشند. اما مشخصات این دو دستگاه متفاوت خواهد بود.

رندر های منتشر شده نشان می‌دهند که این تلفن های هوشمند تاشو آینده ویوو دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکلی خواهند. بر خلاف X Fold 2، ماژول دوربین این نسل، در مرکز بالای قاب پشتی تعبیه شده است. در این ماژول، سه لنز دوربین، دو فلاش LED و لوگو ZEISS دیده می‌شود.

طرح شماتیک Vivo X Fold 3 Pro

گزارش ها حاکی از آن است که Vivo X Fold 3، مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز خواهد داشت. این دستگاه، به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که نسخه پرو نیز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود.

افشای اطلاعات امروز Digital Chat Station، مشخصات ایکس فولد ۳ پرو را نشان می‌دهد. این دستگاه به یک صفحه نمایش کاور ۶.۵۳ اینچی OLED و یک نمایشگر تاشو ۸.۰۳ اینچی OLED مجهز می‌شود.

نمایشگر کاور وضوح ۲۷۴۸ در ۱۱۷۲ پیکسل داشته و برای صفحه نمایش تاشو نیز رزولوشن ۲۴۰۸ در ۲۲۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. این محصول دارای سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. Vivo X Fold 3 Pro به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 به دست کاربران می‌رسد.

رندر سری X Fold 3

این تلفن هوشمند تاشو دارای دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. برای دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H (برخوردار از لرزشگیر اپتیکال) استفاده خواهد شد. دوربین اولتراواید نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B استفاده شده است. این دوربین توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال خواهد داشت.

ویوو ایکس فولد ۳ پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز ایکس فولد ۳ پرو را تأمین خواهد کرد. این گوشی هوشمند تاشو حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود.

باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. انتظار داریم که X Fold 3 Pro از شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به فرستنده مادون قرمز، اسپیکر های دوگانه، موتور خطی محور X، قاب پشتی شیشه‌ای و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. این تلفن هوشمند از ویوو ایکس فولد ۲ باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

تصویر زنده ویوو X Fold 3 با نمایش رابط کاربری macOS فاش شد

با توجه به افشای طراحی و مشخصات ویوو X Fold 3، نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی