حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ۳ گوشی ۲۰۲۴ پوکو را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | پوکو، رندر، شایعات

به زودی Poco گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد. هر چند نمی‌توان این محصولات را “جدید” دانست و بیشتر نمونه‌های ری‌برندشده محصولات Redmi هستند. بیاید با هم طراحی ۳ گوشی ۲۰۲۴ پوکو را پیش از معرفی رسمی ببینید. این محصولات شامل پوکو ایکس ۶، پوکو ایکس ۶ پرو و پوکو ام ۴ پرو 4G می‌شوند.

طراحی ۳ گوشی ۲۰۲۴ پوکو

رندر منتسب به پوکو X6 5G

رندر منتسب به پوکو X6 5G

مدت زیادی است که شایعاتی درباره POCO X6 و POCO X6 Pro می‌شنویم. به نظر می رسد POCO X6 باید ری‌برند شده Redmi Note 13 Pro 5G باشد و در رنگ های مشکی، آبی و سفید با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در حالی که ما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات نداریم، اما احتمالا دارای سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.

رندر منتسب به پوکو X6 Pro

رندر منتسب به پوکو X6 Pro

از سوی دیگر، انتظار می‌رود POCO X6 Pro نسخه ری‌برندشده Redmi K70E باشد که ماه گذشته در چین عرضه شد. این دستگاه همچنین دارای حداکثر 12 گیگابایت رم و تنها 512 گیگابایتی خواهد بود. سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد برای این محصول در نظر گرفته شده است. تنها مشخصات تایید شده دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و مشابه Redmi K70E است.

رندر منتسب به پوکو M6 Pro 4G

رندر منتسب به پوکو M6 Pro 4G

دستگاه اقتصادی‌تر این لیست، POCO M6 Pro 4G است. رنگ‌بندی آن مشکی، آبی و بنفش خواهد بود و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 12 گیگابایت رم خواهد داشت. این محصول می‌تواند ری‌برند شده Redmi Note 13 Pro 4G با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی باشد.

نظر شما چیست؟ این طراحی‌ها برای شما زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

یعنی پوکو ها لرزان تر از ردمی ها هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)