حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بنچمارک‌های تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام روی پوکو X6 شیائومی

در ادامه سری ویدئوهای بررسی تراشه‌های مختلف، این‌بار نوبت به تراشه عجیب سری ۷ کوالکام می‌رسد. امشب می‌خواهیم با هم و در ترنجی ویدئو بنچمارک‌های تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام را روی پوکو X6 شیائومی تماشا کنیم.

بنچمارک‌های تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام

بنچمارک کوالکام اسنپدراگون 7s Gen 2

بنچمارک کوالکام اسنپدراگون 7s Gen 2

تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 کوالکام با توجه به اسمی که دارد در سری ۷ تراشه‌های این شرکت قرار خواهد گرفت. در این ویدئو می‌خواهیم ببینیم این تراشه ۴ نانومتری و جدید تراشه‌ساز امریکایی می‌تواند در کنار تراشه خوشنامی مانند اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ قرار بگیرد یا بیشتر شبیه به اسنپدراگون 778G ظاهر می‌شود؟

بیاید با هم به تماشای ویدئو تست بنچمارک‌های پوکو ایکس ۶ با این تراشه بنشینیم. برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

همانطور که در این ویدئو ترنجی مشاهده کردید، عملکرد تراشه Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام قطعا در حد و اندازه‌های تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 نیست و بر اساس برخی بنچمارک‌ها شاید بتوان گفت که مشابه تراشه Snapdragon 778G و حتی کمتر از آن خواهد بود.

این تست روی گوشی پوکو X6 شیائومی انجام شد که یک نمونه اقتصادی رو به پایین محسوب می‌شود. با توجه به قیمت و رده محصول نباید گفت که عملکردی بدی است اما با توجه به سری ۷ کوالکام باید گفت این تراشه در حد و اندازه‌های آن نیست.

نظر شما درباره این تراشه کوالکام چیست؟ فکر می‌کنید در محصولات تا چه رده قیمتی می‌تواند برای خرید جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)