حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر شاسی ماژول دوربین آیفون ۱۶ فاش شد: تأیید چینش عمودی لنز ها

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تصویر شاسی ماژول دوربین آیفون ۱۶ به بیرون درز کرده است. آرایش دوربین های قرارگرفته در قاب پشتی این تلفن هوشمند، بازطراحی خواهد شد. دو سنسور به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ که این نوع طراحی ما را به یاد گوشی های سامسونگ می‌اندازد.

تصویر شاسی دوربین آیفون ۱۶ فاش شد: دو لنز و چینش عمودی

تاکنون چندین بار شایعه شده که دوربین های سری iPhone 16 به طور عمودی، قرار خواهند گرفت. امروز نیز تصویری منتشر شده که ظاهراً مربوط به شاسی ماژول دوربین آیفون ۱۶ است. این تصویر جدید هم تایید می‌کند که دو دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، به طور عمودی بر روی قاب پشتی تعبیه خواهند شد؛ نه مانند نسل قبل که دو دوربین طراحی مورب داشتند.

تصویر فاش شده از شاسی ماژول دوربین iPhone 16

یک افشاگر اطلاعات با نام Majin Bu، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تصویر شاسی ماژول دوربین آیفون ۱۶ را به اشتراک گذاشت. این تصویر، توسط منابع دیگری نیز تأیید شده است. این در واقع شاسی دوربین اصلی پروژه «I-34» است که برای استفاده در مدل پایه سری iPhone 16 در نظر گرفته شده. انتظار داریم که این تلفن های هوشمند جدید اپل در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شوند.

آیا اپل می‌خواهد از طراحی گوشی های سامسونگ تقلید کند؟

شاید برای شما نیز سوال شود که علت چینش عمودی دوربین ها در آیفون ۱۶ چیست؟ آیا اپل می‌خواهد از سامسونگ تقلید کند؟ در حقیقت، به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد با چینش عمودی لنز های دوربین، ویژگی ضبط «ویدئو فضایی» را به آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس بیاورد. ممکن است همین موضوع، باعث تغییر در طراحی ماژول دوربین iPhone 16 شود؛ و نه عشق ناگهانی اپل به طراحی گوشی های سامسونگ! همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، احتمالا آیفون ۱۶ همانند آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس دارای دکمه Action نیز خواهد بود.

طراحی تمامی اعضای سری آیفون ۱۶ فاش شد: چینش عمودی دوربین ها

نظر شما چیست؟ طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۵ زیباتر بود یا نسل آینده این تلفن هوشمند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی