حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تمامی اعضای سری آیفون ۱۶ فاش شد: چینش عمودی دوربین ها

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طراحی تمامی اعضای سری آیفون ۱۶ به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد که اپل در این سری، رویکرد جدیدی به چینش دوربین ها دارد. طراحی این تلفن های هوشمند از نسل های قبل فاصله گرفته است.

سری آیفون ۱۶ شامل پنج عضو خواهد بود

تصاویر منتشر شده از سری آیفون ۱۶ نشان می‌دهد که طراحی ماژول دوربین این گوشی های هوشمند از شکل سنتی فاصله گرفته و لنز های دوربین، به شکل عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. این طراحی مینیمالیستی، ظاهر سری iPhone 16 را به گوشی های اندرویدی نزدیک‌تر کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که این سری، شامل ۵ مدل باشد. اپل از گوشی های آیفون ۱۶ اس ای، آیفون ۱۶ پلاس اس ای، آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این کمپانی می‌خواهد گزینه های بیشتری در بازه های قیمتی مختلف، برای ارائه به مصرف‌کنندگان داشته باشد.

طراحی سری آیفون ۱۶

انتظار می‌رود که iPhone 16 SE و iPhone 16 Plus SE دارای داینامیک آیلند، یک دوربین در قاب پشتی، صفحه نمایش ۶۰ هرتزی و باتری کوچک‌تری باشند. این دو مدل، نسبت به سایر اعضای سری آیفون ۱۶ قیمت مناسب‌تری خواهند داشت. با بودجه بیشتر، کاربران می‌توانند اقدام به خرید iPhone 16 کنند. این دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و عمر باتری بهتری خواهد بود. احتمالا این تلفن هوشمند، به گزینه‌ای جذاب در بازار میان‌رده ها تبدیل می‌شود.

به iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max می‌رسیم که دو عضو پریمیوم این سری هستند. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که تمامی اعضای سری آیفون ۱۶ (به جز دو مدل SE) باتری پرظرفیت تری نسبت به نسل قبل داشته باشند. اپل چندین سال است که آیفون های خود را بدون هیچ تغییر بزرگی در طراحی عرضه می‌کند. این امر، باعث نارضایتی کاربران شده است. با افزایش فروش جهانی، احتمالا اپل فرصت را مغتنم خواهد شمرد و از طراحی جدیدی رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این حرکت نه تنها انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کند، بلکه باعث رشد بیشتر درآمد اپل نیز خواهد شد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 دلیل اصلی فروش سری آیفون ۱۶ خواهند بود

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی