حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شیائومی 14 اولترا طراحی نهایی این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

همان‌طور که پیش از این تأیید شده بود، گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra قرار است درجریان رویدادی در نمایشگاه MWC 2024 در تاریخ 6 اسفند به‌صورت رسمی معرفی شده و سپس راهی بازار جهانی شود. پس از افشای جزئیاتی از مشخصات و قیمت احتمالی این دستگاه، اکنون طراحی شیائومی 14 اولترا ازطریق رندر با کیفیت این گوشی پرچمدار آشکار شده است که ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ آن را نشان می‌دهد.

رندر طراحی شیائومی 14 اولترا

وب‌سایت MySmartPrice رندرهایی از Xiaomi 14 Ultra را منتشر کرده است. این تصاویر گوشی پرچمدار شیائومی را در گزینه‌های رنگی سیاه یا سفید/نقره‌ای نشان می‌دهند. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی دارای پنل پشتی از جنس چرم مصنوعی است.

رندر طراحی شیائومی 14 اولترا

رندر طراحی شیائومی 14 اولترا

شاید قابل‌توجه‌ترین نکته در مورد طراحی شیائومی 14 اولترا، ماژول دایره‌ای بزرگ دوربین با چهار لنز پشتی باشد. تصاویر کناری دستگاه نیز که در زیر مشاهده می‌شوند، همچنین نشان می‌دهند که این برآمدگی دوربین چقدر بزرگ است. این موضوع تا حدودی به‌دلیل تصمیم شیائومی برای نادیده گرفتن پوشش شیب‌دار پشتی است که در گوشی 13 اولترا سال گذشته شاهد آن بودیم.

رندر طراحی شیائومی 14 اولترا

رندر طراحی شیائومی 14 اولترا

سایر جزئیات قابل‌توجهی که در تصاویر فاش‌شده مشاهده می‌شود عبارتند از دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست، سوراخ بلندگو در بالا و پایین و سینی سیم‌کارت و پورت USB-C در لبه پایینی دستگاه.

مشخصات فاش‌شده Xiaomi 14 Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر 6.73 اینچی QHD+ OLED است. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از یک سیستم دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی با دو دوربین تله‌فوتو (3.2x و 5x) و یک دوربین اصلی با سنسور 1 اینچی و دیافراگم متغیر بهره می‌برد.

با توجه به تصویری از لبه بالایی گوشی، مشخص نیست که آیا فرستنده مادون‌قرمز در این دستگاه وجود خواهد داشت یا خیر. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، شیائومی 14 اولترا در دو مدل با فریم آلومینیوم و تیتانیوم عرضه خواهد شد.

همچنین از تصاویر مشخص است که که پنل جلویی این گوشی مشابه مدل شیائومی 14 پرو دارای چهار لبه خمیده micro-curve با حاشیه‌های اندک است.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون طراحی ظاهری Xiaomi 14 Ultra و ماژول دوربین بزرگ این دستگاه چیست؟

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی