حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی 14 اولترا به‌طور کامل فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری Ultra گوشی‌های پرچمدار شیائومی معمولاً سخت‌افزار درجه‌یک را به‌همراه تجربه عالی بخش دوربین به ارمغان می‌آورد. پیش از این، شیائومی اعلام کرده بود که Xiaomi 14 Ultra قرار است در تاریخ 6 اسفند 1402 در نمایشگاه MWC 2024 به‌صورت رسمی معرفی شود. اکنون، مشخصات شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرده است که بار دیگر خبر از عرضه یک کمرافون پیشرفته در رده بهترین‌های بازار می‌دهد.

مشخصات شیائومی 14 اولترا

افشاگر Yogesh Brar به‌تازگی لیستی از مشخصات Xiaomi 14 Ultra را منتشر کرده است. مشخصات فاش‌شده، نشان می‌دهد که اولترای بعدی شیائومی مانند نسل‌های پیشین خود در جایگاه بهترین‌های بازار قرار می‌گیرد.

با شروع از مشخصات اولیه Xiaomi 14 Ultra، شما یک صفحه‌نمایش 6.73 اینچی QHD+ LTPO OLED، جدیدترین و بهترین پردازنده اندرویدی یعنی Snapdragon 8 Gen 3 و یک باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 90 واتی دارید. Brar به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم این دستگاه اشاره‌ای نکرده است، اما تمام گوشی‌های قبلی شیائومی اولترا این گزینه را ارائه کرده‌اند، بنابراین می‌توان تصور کرد که این قابلیت در این گوشی نیز وجود خواهد داشت.

مشخصات شیائومی 14 اولترا

مشخصات شیائومی 14 اولترا

دستگاه‌های Ultra شیائومی معمولاً روی ارائه یک تجربه عالی از دوربین متمرکز هستند و گفته می‌شود که 14 اولترا نیز یک مجموعه دوربین کاملاً حرفه‌ای با برند لایکا را ارائه می‌کند. در این دستگاه شما یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی سایز 1 اینچی با دیافراگم متغیر، سنسور 50 مگاپیکسلی لنز فوق‌عریض و یک جفت دیگر سنسور 50 مگاپیکسلی برای لنزهای زوم 3.2x و 5x را دارید. گفته می‌شود که لنز اصلی دوربین دارای دیافراگم متغیر بین f/1.6 تا f/4.0 می‌باشد. همچنین این دستگاه از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای لنز سلفی خود بهره می‌برد.

سایر جزئیات ذکرشده در برگه مشخصات شامل Hyper OS براساس اندروید 14، تراشه‌های داخلی نامشخص و گواهی IP68 است. همان‌طور که گفته شد، Xiaomi 14 Ultra در تاریخ 25 فوریه درکنار مدل استاندارد شیائومی 14 به‌صورت رسمی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 14 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی