حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست عمر باتری ردمی نوت ۱۳ مدل 5G شیائومی منتشر شد، عجیب!

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

چندی پیش مدل گلوبال ردمی نوت ۱۳ 5G شیائومی رسما معرفی شد. این یکی از محصولات محبوب زیربرند Redmi است اما باید دید که می‌تواند برای کاربران پیشنهاد خوبی باشد؟ به تازگی تست عمر باتری ردمی نوت ۱۳ مدل 5G شیائومی منتشر شده و خروجی عجیبی از آن می‌بینیم.

تست عمر باتری ردمی نوت ۱۳ مدل 5G

طبق انتظار این گوشی هوشمند شیائومی هم انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، رابط کاربری MIUI 14 را با سیستم عامل اندروید 13 ارائه می نماید.

درباره دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در این تست باید گفت که از نظر سخت افزاری ردمی نوت ۱۳ با تراشه مدیاتک Dimensity 6080 عرضه می‌شود که در کنار حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد داشت. اگر درباره این تراشه کمی گنگ هستید، باید بگوییم نسخه ارتقایافته دیمنسیتی ۸۱۰ محسوب می‌شود.

شیائومی Redmi Note 13 صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز را با رزلوشن FHD+ و حداکثر روشنایی 1000 نیت دارد.

بیاید ببینیم ردمی نوت ۱۳ مدل 5G با این مشخصات چه عملکردی در تست باتری دارد:

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، ردمی نوت ۱۳ مدل 5G در بین رقبای خود کمترین امتیاز را دارد. با ۹ ساعت و ۴۹ دقیقه می‌توان گفت که نسبت به مدل 4G خود بیش از ۲ ساعت عمر باتری ترکیبی کمتری دارد.

در بخش وبگردی نزدیک به ۲ ساعت ضعیف‌تر است، در پخش ویدئو بیش از ۳ ساعت و نیم عملکرد پایین‌تری دارد و در بخش باتزی حدود ۲ ساعت و نیم پایین‌تر قرار می‌گیرد. فقط در بخش مکالمه است که حدودا ۵۰ درصد بهتر از مدل 4G ظاهر شده است.

طبیعتا این عمر باتری اصلا قابل دفاع نیست و اگر ردمی نوت ۱۳ مدل 5G شیائومی را می‌خرید باید از آن آگاه باشید.

سرعت شارژ شدن ردمی نوت ۱۳ مدل 5G شیائومی چقدر است؟

خبر خوش این است که طبق انتظار یک شارژر سریع ۳۳ واتی رایگان درون جعبه مدل 5G ردمی نوت ۱۳ وجود دارد. این شارژر طبیعتا توان بالاتری نسبت به شارژر ۲۵ وات سامسونگ دارد اما به نظر نمی‌رسد آنطوری که باید سریع‌تر باشد. برای مثال گلکسی A34 با باتری مشابه ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۲۵ وات، در مدت ۳۰ دقیقه ابتدایی فرآیند شارژ شدن، فقط ۱ درصد کمتر از این محصول شارژ می‌شود.

البته از این نظر تقریبا مشابه با ردمی نوت ۱۲ است اما شارژر ۳۰ وات موتورولا برای Moto G82 هم از این محصول سریع‌تر ظاهر می‌شود.

به صورت کلی همانطور که گفتیم، این تست واقعا عجیب بود. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گوشی Redmi Note 13 5G می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)