حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی – ۱۰۸ مگاپیکسلی ۸ میلیون تومانی

چه کسی فکر می‌کرد به این زودی دوربین اصلی با عدد مگاپیکسل ۳ رقمی به گوشی‌های اقتصادی برسد؟ فکرش را می‌کردید یا نه، سال ۲۰۲۴ هستیم و این اتفاق رخ داده است. شیائومی با Redmi Note 13 4G دست‌ودل‌بازی بزرگی کرده و حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی آن برگزیده است. امشب می‌خواهیم ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی را با هم تماشا کنیم و ببینیم که رقیب اصلی گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ چطور می‌تواند عمل کند.

ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ مدل 4G

ردمی نوت ۱۳ مدل 4G ارزان‌ترین عضو خانواده خود محسوب می‌شود. نسل‌های قبلی آن فروش کاملا قابل‌توجهی در بازار کشور ما داشته‌اند. به این صورت که اگر شما خودتان یکی از موبایل‌های سری ردمی نوت ۳ تا ردمی نوت ۱۲ را نداشته بوده باشید، قطعا یکی از اطرافیان شما یکی از آن‌ها داشته است.

مدل جدید این سری پرفروش، محبوب و البته اقتصادی موبایل‌های Xiaomi به بازار ما رسیده و پس از بررسی‌های مختلف روی جنبه‌های عملکرد این محصول، امشب نوبت به بررسی آن است.

در این ویدئو می‌خواهیم نقد و بررسی Redmi Note 13 4G شیائومی را با هم تماشا کنیم و ببینیم که آیا می‌تواند رقیب خوبی برای گلکسی A15 سامسونگ باشد؟

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

نظر شما درباره ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی چیست؟

در صورتی که به این محصول علاقه‌مند هستید، ویدئوهای زیر برای شما مفید خواهند بود:

🔗 ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی + راه اندازی اولیه

🔗ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی – قابل بازی کردن هست؟!

🔗ویدئو بنچمارک‌های اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام روی Redmi Note 13 4G شیائومی

🔗 ویدئو نقد و بررسی گلکسی A15 سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)