حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۱۳ مدل 5G در هند معرفی شد: یک دوربین بیشتر و قیمت بالاتر

نوشته

3 ماه قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

امروز خانواده Redmi Note 13 رسما در هند رونمایی شدند. این خانواده شامل ۳ عضو می‌شود که مشابه همان مدل‌های رونمایی شده در چین هستند اما مدل پایه تفاوت کوچکی دارد که در این مطلب می‌پردازیم. شیائومی ردمی نوت ۱۳ مدل 5G هند با یک دوربین بیشتر و قیمت بالاتر عرضه می‌شود. البته طبق انتظار، افزایش قیمت در هر ۳ مدل تجربه می‌شود.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ مدل 5G هند

شیائومی Redmi Note 13 صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز را با رزلوشن FHD+، حداکثر روشنایی 1000 نیت و کاهش نور PWM1920 هرتز ارائه می دهد. حاشیه نمایشگر این دستگاه نیز بسیار کم بوده و قابل توجه ظاهر می‌شود.

طراحی کلی ردمی نوت ۱۳ با لبه‌های تخت همراه است. حسگر اثرانگشت روی لبه سمت راستی دستگاه بوده و با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است.

شیائومی Redmi Note 13 دارای یک جزیره دوربین مربعی روی پنل پشتی است. اینجا تفاوت با مدل چین مشخص می‌شود. جایی که سمت راست دوربین دوگانه یک دوربین سوم هم اضافه می‌شود.

دوربین اصلی آن به حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دوربین عمق سنج ۲ قرار می‌گیرد. برای عکس‌های سلفی هم دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است.

از نظر سخت افزاری ردمی نوت ۱۳ با تراشه مدیاتک Dimensity 6080 عرضه می‌شود که در کنار حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد داشت. اگر درباره این تراشه کمی گنگ هستید، باید بگوییم نسخه ارتقایافته دیمنسیتی ۸۱۰ محسوب می‌شود.

دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک

این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، رابط کاربری MIUI 14 را با سیستم عامل اندروید 13 ارائه می نماید.

قیمت ردمی Note 13 5G در هند چقدر است؟

این دستگاه دارای رنگ‌بندی آبی، مشکی و طلایی خواهد بود. ردمی نوت ۱۳ شیائومی برای مدل‌های زیر و در بازار هند با قیمت‌های مذکور ارائه می‌شود:

  1. ۱- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۱۵ دلار
  2. ۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۴۰ دلار
  3. ۳- مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۶۵دلار

قیمت ردمی نوت ۱۳ 5G در چین به مراتب ارزان بود و از ۱۵۰ دلار آغاز می‌شد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت 13 برای بازار جهانی 25 دی 1402است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

13 pro خیلی بهتر

🔷 در گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G (India) علاوه بر اضافه شدن دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی ، پشتیبانی از جایگاه کارت حافظه micro SD نیز اضافه شده است که البته با جایگاه سیم کارت دوم مشترک است و این دو مورد علاوه بر افزایش قیمت تنها تفاوت‌های گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G (India) با گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G (China) است و در باقی مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیچ تفاوتی ندارند.

🔷 گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G (India) با این قیمت‌گذاری رقیب گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G می‌شود که این گوشی نیز در همین بازه قیمتی قرار دارد.

🔷 گوشی شیائومی Redmi Note 13 5G (India) در اکثر بخش‌ها از گوشی سامسونگ گلکسی A15 5G برتر و بهتر است و از این گوشی ارزش خرید بالاتری دارد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)