حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ پلاس با دیمنسیتی ۷۰۵۰ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | Realme، بنچمارک

گفته می‌شود که ریلمی بر روی گوشی Realme 12 Plus برای عرضه در بازار جهانی و چین کار می‌کند. گزارش ها نشان می‌دهند که این دستگاه با شماره مدل RMX3866 در راه است. یک گوشی با شماره مدل مشابه در میان داده های 3C و TENAA ظاهر شده است. انتظار می‌رود که شماره مدل مذکور، مربوط به نسخه چینی ریلمی ۱۲ پلاس باشد. هم اکنون اما نسخه جهانی این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

ریلمی ۱۲ پلاس با تراشه مدیاتک و باتری پرظرفیت در راه است

نسخه جهانی +Realme 12 با شماره مدل MT6877V/TTZA در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. جزئیات CPU و GPU نشان می‌دهد که احتمالا این تلفن هوشمند آینده ریلمی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ برخوردار خواهد بود. ریلمی ۱۲ پلاس با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ (احتمالا برخوردار از رابط کاربری Realme UI 5) در این بنچمارک حاضر شده است. این دستگاه در تست های تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۹۵۸ شده است. این تلفن هوشمند در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۳۴۶ را ثبت کرده است.

داده های بنچمارک Geekbench

انتظار می‌رود که Realme 12 Plus 5G به همراه Realme 12 Pro و Pro Plus 12  در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین رونمایی شود. چندی پیش، مدل های پرو برای عرضه در بازار جهانی معرفی شدند. Realme 12 Plus با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در میان داده های TENAA مشاهده شده است. این دستگاه از یک تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز برخوردار است. ریلمی ۱۲ پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه در بازار چین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

مطابق با گزارش منبع، انتظار می‌رود که Realme 12 Plus 5G از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد. احتمالا در قاب پشتی این دستگاه دوربین سه‌گانه ۵۰ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شود.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف از راه می‌رسد؟

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید ریلمی چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از گوشی های این برند را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

دست از این لبه خمیده بردارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی