حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی ردمی نوت ۱۳ در چین غوغا کرده است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

شیائومی سری Redmi Note 13 را زودتر از بازار جهانی، در بازار کشور خودش معرفی و عرضه کرد. حدود ۵ ماه از رونمایی آنها گذشته و حالا آمار رسمی، یک عملکرد قابل توجه را نشان می‌دهد. در حقیقت باید گفت سری شیائومی ردمی نوت ۱۳ در چین غوغا کرده، چرا که موفق به فروش ۳.۲ میلیون دستگاه فقط در این کشور شده است. همچنین درصد رضایت کاربران ۹۸ درصد اعلام می‌شود.

عملکرد سری شیائومی ردمی نوت ۱۳ در چین

همینطور که در پوستر رسمی بالا می‌بینید، این برند به صورت رسمی اعلام می‌کند سری ردمی نوت ۱۳ توانسته رقم قابل توجه ۳.۲ میلیون دستگاه را تا کنون و در بازار چین بفروشد.

بد نیست بدانید بر خلاف بازار جهانی که این سری محصولات میان‌رده Xiaomi شامل ۵ عضو بوده و مدل‌های 4G هم دارد، در چین کم جمعیت‌تر است. این سری در چین تنها دارای ۳ عضو بوده که همه آنها اتصال 5G را ارائه می‌کنند‌

علاوه بر این، شیائومی عنوان می‌کند که بازخورد بسیار مثبتی را برای سری Redmi Note 13 در JD.com یعنی فروشگاه اینترنتی بزرگ چین، دریافت کرده است، جایی که میزان رضایت به طور مداوم بالای ۹۸ درصد باقی مانده است. هر چند که چنین ادعایی بسیار بزرگ بوده و نحوه سنجش آن هم خیلی قابل اعتماد نیست، با این حال به نظر می‌رسد در مجموع این سری گوشی‌های میان رده شیائومی موفق به جلب نظر کاربران در چین شده است.

نظر شما درباره این خانواده محصولات چیست؟ کدام یک از اعضای آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)