حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی برای بازار جهانی رسما عرضه شد

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | شیائومی

سری Redmi Note 13 برای سومین بار رونمایی می‌شود. این بار برای بازار اروپا معرفی رسمی انجام شده و شاهد حضور ۵ عضو هستیم. همچنین قیمت‌های سری ردمی نوت ۱۳ برای این بازار نیز رسما اعلام شده است.

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی

هر پنج مدل خانواده ردمی Note 13 از نمایشگر حدود 6.7 اینچی مشابه، با پنل AMOLED که رفرش‌ریت 120 هرتزی دارد استفاده می‌کنند. مدل پرو پلاس فقط نمایشگر دولبه خمیده دارد. همچنین اندازه باتری اکثر این محصولات نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است. بیاید به صورت خلاصه این محصولات را بار دیگر مرور کنیم.

ابتدا دو مدل بسیار مقرون به صرفه و پایه این خانواده را شاهد هستیم. ۲ مدل پایه ردمی نوت ۱۳ مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وجود دارد و سپس ۳ مدل ردمی نوت 13 پرو با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و پردازنده و شارژ سریعتر را شاهد هستیم. این مدل‌ها در نمونه‌های دارای اتصال 4G و 5G و یک مدل پروپلاس پخش شده اند.

برای نگاه کلی به این خانواده، جدول مشخصات و قیمت زیر می‌تواند به شما کمک نماید. برای کیفیت بهتر، تصویر را در تب مجزا باز کنید:

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با نمایشگر دو لبه خمیده ارائه خواهد شد اما تنها عضو این خانواده پنج نفره است که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد.

هر یک از این پنج گوشی دارای تراشه متفاوتی هستند. عملکرد این محصولات را در جدول زیر و از طریق نتایج ثبت شده در بنچمارک‌ها می‌توانید ببینید:

طبیعتا مدل‌های پرو مجهز به اتصال 5G عملکرد بهتری را خواهند داشت. متاسفانه داده‌های مربوط به مدل‌های پایه اینجا در دسترس نبود.

تفاوت کیفیت دوربین در خانواده Redmi Note 13

با وجود دوربین‌های نسبتا مشابه، کیفیت و ویژگی‌های دوربین این محصولات متفاوت است.

به عنوان مثال، مدل Redmi Note 13 Pro با وجود داشتن همان سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی که در Note 13 Pro 5G و Note 13 Pro+ 5G وجود دارد اما از ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی نمی کند.

مدل‌های Pro که همگی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند، نوید افت کیفیت اندک در زوم 2X و 4X را می‌دهند، در حالی که نسخه‌های غیرپرو مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی، زوم با افت کیفیت اندک 3X را ارائه می‌دهند.

سطوح نویز و وضوح تصاویر نیز بر اساس تراشه هر مدل متفاوت است. طبیعتا مدل پرو پلاس بهترین کیفیت دوربین را در این مجموعه ارائه می‌کند.

یکی از مواردی که هر پنج مدل ارائه می‌کنند، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با جزئیات ضعیف و بی‌استفاده است.

هر پنج گوشی دارای شارژر سریع درون جعبه هستند که البته توان‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید سرعت شارژ این محصولات را در جدول بالا ببینید.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این گوشی‌ها با قیمت اعلام شده، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

کی وارد ایران می‌شود چه قیمتی دارند خیلی مهم است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)