حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جدید سامسونگ با اگزینوس ۱۲۸۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تبلت، سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این غول فناوری کره ای، پس از رونمایی از تبلت های مقرون به صرفه مانند Galaxy Tab A9، و همچنین دستگاه های سطح بالا مانند Tab S9 Ultra، همچنان در حال توسعه تبلت اقتصادی جدیدی است.

سامسونگ در حال توسعه تبلت اقتصادی جدیدی است

این تبلت آینده سامسونگ که در بنچمارک Geekbench حاضر شده، احتمالا یک دستگاه میان رده بوده که بین Galaxy Tab A9 و Tab S9 FE قرار می‌گیرد. به طور رسمی نام آن مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود که Galaxy Tab S9 Lite یا Galaxy Tab S8 Lite نام داشته باشد. لیست Geekbench نشان می‌دهد که این محصول دارای شماره مدل SM-P620 بوده و نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Exynos 1280 تأمین خواهد کرد. چیپست مذکور با فرآیند ۵ نانومتری تولید شده و CPU آن دارای ۲ هسته قدرتمند و ۶ هسته کم مصرف است.

داده های Geekbench

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تبلت آینده سامسونگ در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیازات ۹۳۰ و ۱,۸۴۳ شده است. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهره‌مند است. مشخصات فاش شده از سوی بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که تبلت مورد بحث از Galaxy Tab A9 Plus با تراشه ۶ نانومتری قدیمی‌تر، عملکرد بهتری خواهد داشت. اما انتظار نمی‌رود که عملکرد این محصول به پای Tab S9 FE برسد. با توجه به ظاهر شدن این تبلت در میان داده های گیک بنچ، انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از آن باشیم. متاسفانه سامسونگ هنوز اشاره ای به نام و تاریخ رونمایی این محصول نکرده است.

تبلت‌های ارزان سامسونگ گلکسی تب A9 و +A9 رسما معرفی شدند: از ۱۹۰ دلار

نظر شما چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از تبلت های سامسونگ را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی