حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های جدید پلی استیشن ۵ اسلیم را ببینید

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

پلی استیشن ۵ اسلیم حدود ۳ ماه پیش رسما معرفی شد. این دستگاه هم با رنگ سفید عرضه می‌شد اما حالا رنگ‌بندی جدید برای آن ارائه می‌شود. بیاید با هم رنگ های جدید پلی استیشن ۵ اسلیم را ببینیم.

رنگ های جدید پلی استیشن ۵ اسلیم

حدود ۲ سال پیش بود که سونی از کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. کاورهایی با قیمت ۵۵ دلار که به صورت جداگانه فروخته می‌شد و ۵ رنگ جدید را به آن اضافه می‌کرد. اتفاقی مشابه برای نسخه اسلیم در نظر گرفته شده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، سونی کاورهای جدید PS5 Sllim را در رنگ‌های زیر عرضه می‌کند:

  1. ۱- قرمز آتشفشانی
  2. ۲- آبی کبالت
  3. ۳- نقره‌ای استرلینگ

این رنگ‌ها بخشی از مجموعه Deep Earth همان نسخه اصلی PS5 است. کنترلرهای DualSense نیز در همین رنگ‌ها ارائه می‌شوند. کاورهای جدید پلی استیشن ۵ اسلیم تماما مات هستند. رنگ نقره‌ای استرلینگ نوستالژی اصلی پلی‌استیشن را تداعی می‌کند و برای همه طرفداران پلی‌استیشن جذاب خواهد بود.

قیمت این کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ اسلیم در بازار جهانی 54.99 دلار است و می توان آنها را به صورت جداگانه خریداری کرد. همچنین رنگ مشکی مات نیز به زودی برای آن عرضه می‌شود. شایان ذکر است که مجموعه Deep Earth به نسخه دیسکی PS5 Slim محدود خواهد بود.

سونی PS5 Slim نسخه باریک‌تر و نازک‌تر PS5 استاندارد بوده که بخش دیسک‌خور آن ماژولار است. فضای‌ذخیره سازی نیز تا 1 ترابایت افزایش یافته و یک پورت USB-C دوم در جلو محصول وجود دارد. از نظر توان سخت‌افزاری تفاوت خاصی صورت نگرفته است.

نظر شما درباره رنگ‌های جدید پلی استیشن ۵ اسلیم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)