حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو کالبدشکافی پلی استیشن ۵ اسلیم سونی را تماشا کنید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سونی

کمتر از ۱ ماه از رونمایی پلی استیشن ۵ اسلیم می‌گذرد. محصولی که ۳۰ درصد کوچکتر از نسل قبلی خود بوده و حافظه داخلی ۱ ترابایتی هم دارد. امشب می‌خواهیم با هم ویدئو کالبدشکافی پلی استیشن ۵ اسلیم سونی را تماشا کنیم.

ویدئو کالبدشکافی پلی استیشن ۵ اسلیم سونی

پلی استیش ۵ اسلیم در سمت راست و نسخه اصلی پلی استیشن ۵ در سمت چپ

پلی استیش ۵ اسلیم در سمت راست و نسخه اصلی پلی استیشن ۵ در سمت چپ

پلی استیش ۵ اسلیم در سمت جپ و نسخه اصلی پلی استیشن ۵ در سمت راست

پلی استیش ۵ اسلیم در سمت جپ و نسخه اصلی پلی استیشن ۵ در سمت راست

به صورت خلاصه باید گفت که پلی استیشن ۵ اسلیم یک نسخه باریکتر و کوتاهتر از PS5 است. به جز ابعاد و اندازه، قابل توجه‌ترین تفاوت این است که مدل Slim با درایو بلوری قابل جدا یا وصل‌شدن عرضه می شود.

هنوز این نسخه از پلی استیشن ۵ به دست کاربران نرسیده است اما برخی یوتوبرهای فعال در این زمینه محتواهای جالبی پیرامون آن منتشر کرده اند. مثلا در ویدئو زیر می‌توانید کالبدشکافی Play Starion 5 Slim سونی را ببینید:

 

 

کنسول بازی جدید Sony PS5 Slim از یک پردازنده ۶ نانومتری بهره می برد که همان پردازنده مدل به‌روزشده پلی استیشن ۵ است، مدلی که سال گذشته عرضه شد.

برای یادآوری باید بگویم که نسخه اصلی PS5 با پردازنده‌ای مبتنی بر معماری 7 نانومتری عرضه شد و سال گذشته سونی آن را با یک مدل ۶ نانومتری تعویض کرد.

طراحی ماژولار سونی با درایو دیسک جداشدنی سبب شده به اندازه کوچکتر PS5 Slim دست یابند. خوشبختانه این درایو دیسک به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی قابل اتصال و انفصال است.

در داخل پلی استیشن ۵ اسلیم با یک لوله دفع حرارت اضافی نیز دیده می شود که در مقایسه با PS5 اصلی به یک پایه کوچکتر متصل شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این فن دارای طراحی 19 پره‌ای است، یک درگاه 5 گیگابایتی و سه درگاه 10 گیگابایتی در عقب و دو درگاه USB-C در جلو وجود دارد.

نظر شما درباره پلی استیشن ۵ اسلیم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)