حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ رسما معرفی شدند: PS5 مشکی 🖤

وقتی که پلی استیشن ۵ رسما معرفی شد و فقط رنگ سفید داشت خب حقیقتا خیلی از کاربران حداقل انتظار حضور یک رنگ مشکی را داشتند. این موضوع محقق نشد اما حالا می توانید با پرداخت هزینه اضافی، PS5 خود را به چند رنگ مختلف درآورید و این از طریق خرید کاورهای رسمی سونی ممکن است. بله، کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ رسما معرفی شدند: PS5 مشکی 🖤 و رنگ های دیگر اینجا هستند!

کاورهای رنگی پلی استیشن ۵

کاورهای رنگی رسمی سونی برای پلی استیشن ۵

کاورهای رنگی رسمی سونی برای پلی استیشن ۵

بله، سونی بالاخره کاورهای سفارشی خود را برای PS5 معرفی کرد. قاب های رنگی جدید کنسول بازی سونی را به رنگ های زیر درخواهد آورد:

  1. ۱- مشکی
  2. ۲- قرمز
  3. ۳- صورتی
  4. ۴- آبی
  5. ۵- بنفش

می توانید تیرز رسمی سونی برای کاورهای رنگی PS5 را اینجا مشاهده کنید:

 

 

این قاب ها روی هر دو نسخه معمولی PS5 و PS5 Digital Edition کار خواهند کرد. سونی قاب‌های سیاه و قرمز کنسول PS5 را تا یک ماه دیگر در اکثر بازارهایی که PS5 در آن فروخته می‌شود، عرضه می‌کند و رنگ‌های دیگر تا قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۱ باید ارایه شوند.

کاورهای رنگی سونی برای دسته Dual Sense پلی استیشن ۵

کاورهای رنگی سونی برای دسته Dual Sense پلی استیشن ۵

کاورهای رنگی سونی برای دسته Dual Sense پلی استیشن ۵

خبر خوب اینکه سونی برای دسنه دوال سنس هم انتخاب های رنگی مانند خود کنسول پلی استیشن ۵ در نظر گرفته است. این رنگ ها از ماه آینده در دسترس خواهند بود. نسخه بنفش آن در بریتانیا، ایالات متحده و آلمان از طریق برنامه دسترسی زودهنگام مستقیم سونی به PlayStation به فروش می‌رسد. سایر خرده فروشان کنترلر بنفش DualSense را ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ عرضه خواهند کرد.

قیمت و تاریخ عرضه به بازار کاور مشکی PS5

پلی استیشن ۵ مشکی (با خرید قاب های رسمی سونی به صورت جداگانه)

پلی استیشن ۵ مشکی (با خرید قاب های رسمی سونی به صورت جداگانه)

سونی همچنین قصد دارد کاور مشکی PS5 را تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ در فروشگاه آنلاین مستقیم PlayStation خود عرضه کند و ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در سایر خرده فروشان در دسترس خواهد بود. کاورهای PS5 با قیمت 54.99 دلار در دسترس خواهند بود و رنگ های جدید دسته های دوال سنس نیز 74.99 دلار قیمت دارند.

معرفی کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ تنها چند هفته پس از ثبت اختراع فیس‌پلیت‌های PS5 توسط این شرکت صورت می‌گیرد. سونی درگیر اقدامات قانونی علیه چندین شرکت شخص ثالثی است که صفحات سیاه رنگ را برای پلی استیشن ۵ فروخته اند. DBrand با پیگرد قانونی سونی مواجه شد و این شرکت را مجبور کرد تا محصولات خود از فروش خارج کند. با این حال DBrand چند روز بعد این، کاورها را با یک طرح جدید و یک کمپین بازاریابی جدید برای مسخره کردن وکلای سونی، جایگزین کرد!

نظر شما درباره این رنگ های جدید چیست؟ حدودا ۵۵ دلار یعنی چیزی حدود ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برای کاور رنگی پلی استیشن ۵ برای شما جذاب است؟ روزهای نه چندان دور یعنی مثلا سال ۱۳۹۶ بود که با این قیمت می توانستیم یک پلی استیشن ۴ با دو دسته و بازی اختصاصی به همراه شیرینی دوستان را تهیه کنیم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

یاد زمانی که فکرمون درگیر این چیزا نبود و راحت با خیلی آسوده بازی میکردیم بخیر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)