حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید هندزفری گردنی محبوب هواوی در راه است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

سری گجت‌های پوشیدنی صوتی هواوی که طراحی گردنی دارند، با برند Freelace عرضه می‌شوند. در این سری یک مدل پایه و یک مدل پرو وجود داشت. حالا با انتشار گزارشی پیرامون FreeLace Pro 2 باید گفت که نسل جدید هندزفری گردنی محبوب هواوی در راه است.

هندزفری گردنی محبوب هواوی

هواوی FreeLace Pro 2، جانشین FreeLace Pro 2020 خواهد بود. این محصول با شماره مدل “Mo004” و شناسه گواهی “D065770” گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این دستگاه در دسته “هدست” قرار می گیرد و از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند.

لیست این گواهی جزئیات خاصی را در مورد FreeLace Pro 2 ارائه نمی دهد و کاربران را با سؤالاتی در مورد ویژگی ها و پیشرفت های آن در مقایسه با نسخه قبلی‌ش تنها می‌گذارد. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر گزارش‌های غیررسمی و یا تیزرهای رسمی باشیم.

برای یادآوری باید بگویم FreeLace Pro که در سال 2020 عرضه شد، شامل حذف نویز تا 40dB بود که توسط الگوریتم های پیشرفته برای عملکرد قابل اعتماد در محیط های مختلف پشتیبانی می شود.

این دستگاه دارای یک جفت درایور دینامیک آلیاژ آلومینیوم-منیزیم 14 میلی‌متری با بیس مناسب بود که صدایی با کیفیت بالا را برای یک تجربه شنیداری پیشرفته ارائه می‌کرد. علاوه بر این، ویژگی Huawei HiPair3 جفت شدن و شارژ یکپارچه را تسهیل می کرد و به کاربران این امکان را می داد تا هدفون را به تلفن هوشمند دارای پورت USB-C وصل کنند. قابل ذکر است، یک شارژ کوتاه پنج دقیقه ای، پنج ساعت پخش موسیقی را فراهم می کرد، در حالی که شارژ کامل، استفاده یک روز کامل را تضمین می‌نمود.

شما از محصولات صوتی برند هواوی تجربه‌ای داشته‌اید؟ منتظر این هندزفری گردنی هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)