حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری گردنی هواوی FreeLace Pro 2 رسما معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هندزفری گردنی هواوی Freelace Pro بیش از ۳ سال پیش معرفی شد. این محصول موفق و محبوب بود و حالا نسل دوم آن معرفی شده است. هندزفری گردنی هواوی FreeLace Pro 2 با نویز کنسلینگ مبتنی بر هوش‌مصنوعی برای تماس‌ها ارائه می‌شود.

هندزفری گردنی هواوی FreeLace Pro 2

هندزفری هواوی FreeLace Pro 2 برای استفاده روزمره طراحی شده و دارای وزن سبک 34.5 گرمی است. شما می‌توانید این محصول را در دو رنگ سبز و مشکی تهیه کنید.

انعطاف‌پذیری بند واسط بین دو گوش و سه اندازه سَری سلیکونی نرم، تجربه استفاده راحت را برای هر کاربری تضمین می‌کند. علاوه بر این، استاندارد IP55 آن برای مقاومت در برابر پاشش آب، آن را به همراهی مناسب برای فعالیت ها و تمرینات در فضای باز تبدیل می کند.

کیفیت صدا با گنجاندن درایورهای دینامیک 10.8 میلی‌متری با آهنربای دوگانه به همراه پشتیبانی از کدک‌های L2HC و LDAC افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند و صدایی با وضوح بالا را تضمین می‌کند.

فناوری حذف نویز فعال FreeLace Pro 2 با اسم Smart ANC 2.0 ارائه می‌شود که سه حالت را برای تطبیق تجربه شنیداری با توجه به محیط ارائه می دهد. این هندزفری‌ها همچنین قابلیت حذف نویز تماس با هوش مصنوعی را برای تماس واضح ارائه می‌کند. خبر خوب این‌که می‌توانید این هندزفری را به صورت همزمان به ۲ دستگاه وصل کنید.

هندزفری هواوی FreeLace Pro 2 حداکثر 25 ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد و از شارژ سریع از طریق USB-C پشتیبانی می کند. شما تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید 5 ساعت گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید.

به مانند نسل‌های قبلی، این محصول هم دارای یک پورت داخلی USB-C است که کاربران می توانند آن را به گوشی‌های هوشمند هواوی خود وصل کنند تا جفت شدن بلوتوث از طریق Huawei HiPair را آغاز کنند. علاوه بر این، اگر گوشی شما از ویژگی OTG پشتیبانی کند، می توان از آن برای شارژ کردن هندزفری نیز استفاده کرد. از طریق یک سری دکمه فیزیکی می‌توانید مدیریت آهنگ ها و تماس ها را داشته باشید.

هنوز درباره قیمت این محصول اطلاعات دقیقی در دست نیست. نظر شما چیست؟ از محصولات دسته Freelace هواوی تجربه‌ای داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)