حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی ویدیویی هندزفری بلوتوث هواوی Freebuds Pro : نگاهی نو به هندزفری بلوتوث

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، نقد و بررسی، هواوی

پنج ماه پیش بود که هندزفری بلوتوث هواوی FreeBuds Pro رسما معرفی شد. این یک هندزفری پرچمدار است که در زمان معرفی خیلی متوجه طراحی خاص آن نبودم. پس از بررسی هندزفری بلوتوث هواوی Freebuds Pro باید بگویم که این “نگاهی نو به هندزفری بلوتوث” و نحوه تعامل با آن است.

بررسی ویدیویی هندزفری بلوتوث هواوی Freebuds Pro

هندزفری بلوتوث هواوی Freebuds Pro با پشتیبانی از ویژگی هایی مانند نویز کنسلینگ فعال، حالت آگاهی (افزایش صدای محیط)، قاب با پشتیبانی از شارژ وایرلس، طراحی ساقه منحصر به فرد، توانایی تنظیم حجم صدا از روی هندزفری و عمر باتری خیلی خوب، می توانند یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار باشند.

هر چند در بخش صوتی صدای شفاف و با جزئیاتی را ارایه می کند اما به دلیل درایور ۱۱ میلی متری نمی توان انتظار بیس قوی یا صدای بیش از حد بلند را داشت. حداکثر صدا مناسب است اما گاهی انتظار داشتیم که صدا بیشتر شود.

هواوی فریبادز پرو

هواوی فریبادز پرو

 

هواوی فریبادز پرو دارای دو میکروفون رو به داخل و رو به بیرون است، دقیقاً مانند AirPods Pro که این برای تشخیص نویز باقیمانده خارج از گوش و رسیدن به اثر نویز کنسلینگ فعال تا 40 دسی بل است. با ویژگی لغو نویز فعال، هواوی FreeBuds Pro می تواند موسیقی را برای حداکثر 4.5 ساعت ادامه دهد، نمره استقامت که در صورت خاموش کردن ویژگی تا ۷ ساعت ادامه می یابد. البته این عدد برای گوشی های هواوی با رابط کاربری EMUI حدود ۱ ساعت بیشتر است. به این ترتیب می توان گفت که عمر باتری این هندزفری ها واقعا خوب است.

با باز کردن درب کیس هندزفری به راحتی با موبایل شما جفت می شوند و این به تجربه کاربری بهتر کمک می کند.

نرم افزار برنامه AI Life برای مدیریت کنترل هندزفری، پایش حجم باتری و حتی یک ویژگی خاص برای چک کردن “جای گیری مناسب گوشی های هندزفری درون گوش شما” وجود دارد. همچنین از این جا می توانید راه های کنترلی هندزفری با تغییر دهید.

اجازه بدهید بررسی این هندزفری خاص هواوی را به صورت ویدیویی با هم ببینیم:

نظر شما درباره فریبادز پرو هواوی چیست؟ آن را می پسندید؟ چه ویژگی از این هندزفری بیشتر برای شما جذاب بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)