حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر تبلیغاتی گلکسی S24 Ultra فاش شد: عرضه در ۴ رنگ جذاب

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

رندر های تبلیغاتی با کیفیتی از گلکسی S24 Ultra به بیرون درز کرده است. دیروز نیز رندر های Galaxy S24 فاش شده بود که رنگ‌بندی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ را نشان می‌داد. تصاویر جدید منتشر شده از گلکسی اس ۲۴ اولترا مطابق با رندر های لو رفته در اوایل ماه جاری میلادی است.

رندر تبلیغاتی گلکسی S24 Ultra رنگ‌بندی این گوشی هوشمند را فاش می‌کند

رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شده است. این تلفن هوشمند پرچمدار در رنگ های سیاه، زرد، بنفش و خاکستری عرضه خواهد شد. نام دقیق این رنگ ها در مراسم رونمایی، اعلام می‌شود. رنگ زرد و بنفش یک تغییر تازه هستند که قبلاً نیز به آن اشاره شده بود. اسلات قلم S-Pen کمی از فریم پایینی دستگاه بیرون زده است. به نظر می‌رسد که فریم جانبی گلکسی اس ۲۴ اولترا کمی خمیده است و برخلاف S24 و S24 Plus کاملاً مسطح به نظر نمی‌رسد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز خواهد شد، یا حداقل نسخه تیتانیومی برای آن وجود خواهد داشت.

رندر Galaxy S24 Ultra

در کنار رنگ های قابل مشاهده در رندر تبلیغاتی گلکسی S24 اولترا، انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ های بیشتری به طور آنلاین عرضه شود. همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، به تازگی، برگه مشخصات سری گلکسی اس ۲۴ به بیرون درز کرده است. همچنین پوستر رویداد Galaxy Unpacked فاش شده است. در این رویداد، سامسونگ از تلفن های هوشمند پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، Galaxy Unpacked در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) برگزار خواهد شد.

دوربین گلکسی اس 24 اولترا تصاویر 24 مگاپیکسلی در حالت پیش‌فرض ثبت می‌کند

با توجه به تصویر فاش شده، نظر شما درباره طراحی قاب پشتی Galaxy S24 Ultra چیست؟ آیا طراحی مشابه نسل گذشته همچنان برای کاربران جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خدا را شکر که صفحه نمایش تخت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی