حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S24 لو رفت: ۲۸ دی ۱۴۰۲ برای Galaxy AI

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

پیش‌تر شایعاتی درباره تاریخ معرفی خانواده Galaxy S24 سامسونگ داشتیم. شایعات بین ۲۸ و ۲۹ دی ۱۴۰۲ مردد بودند. امروز evleaks تیزر تاریخ رویداد Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S24 را منتشر کرده و ۲۸ دی ۱۴۰۲ برای Galaxy AI علامت می‌خورد.

تیزر تاریخ معرفی سری گلکسی S24

در گزارش اخیر ایوان بلاس، یک تصویر متحرک کوتاه به اشتراک گذاشته که نه تنها تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۴ را مشخص می‌کند، بلکه نکاتی را در مورد انتظارات از این رویداد نیز ارائه کرد. این تیزر تأیید می کند که رویداد Galaxy Unpakced 2024 برای ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ چیزی کمی متفاوت‌تر را وعده می‌دهد. تیزر رویداد به ادغام عمیق‌تر با هوش مصنوعی اشاره می‌کند و شعاری با عنوان «هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در راه است» به نمایش می‌گذارد. جالب اینجاست که آیکون آن‌ شباهت زیادی به لوگوی Google Bard دارد.

این می تواند به آن معنی باشد که سامسونگ ممکن است فناوری گوگل Bard را در سری Galaxy S24 ادغام کند. با این حال، ممکن است سامسونگ به سادگی از طراحی مشابهی برای برندسازی هوش مصنوعی خود استفاده کند.

 

شایعه شده است که سری گلکسی اس 24 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره می برد، البته گلکسی اس 24 پایه (و شاید پلاس) در برخی بازارها ممکن است با اگزینوس 2400 عرضه شود. همچنین انتظار می رود که گلکسی اس 24 اولترا شاسی بدنه تیتانیومی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Galaxy S24 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)