حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین رندر گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد: ۴ رنگ اصلی

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

طراحی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ احتمالا کاملا مشابه نسل‌های قبلی خود خواهد بود. این موضوعی است که ما می‌دانیم و حالا با رندرهای غیررسمی جدید تایید می‌شود. به تازگی اولین رندر گلکسی S24 سامسونگ منتشر شده که اعتبار بالایی دارد و ۴ رنگ اصلی را نشان می‌دهد.

اولین رندر گلکسی S24 سامسونگ

گلکسی S24

گلکسی S24

همانطور که در رندر بالا می‌بینید، حاشیه نمایشگر چهارطرف دستگاه کاملا متقارن است و بسیار کم به نظر می‌رسد. سوراخ نمایشگر نیز در اندازه مناسبی وجود دارد.

روی قاب پشتی لبه‌های کمی خمیده‌تر قابل مشاهده است. این سبب می‌شود که ارگونومی در دست گرفتن گوشی بهبود پیدا کند و از نسل‌های قبلی که شیشه کاملا تخت داشتند، بهتر باشد. این رندر به وضوح نشان نمی‌دهد که وضعیت شیشه محافظ نمایشگر در لبه‌ها چطور است.

همانطور که در زاویه بالا می‌بینید، فریم آلومینیومی دور دستگاه نیز در لبه‌های خود کمی نرم‌تر است و حس دردست‌گرفتن را بهتر خواهد کرد. طراحی دوربین‌ها تفاوت خاصی با نسل قبل ندارد و فلش LED در کنار این سه دوربین قرار دارد.

بر اساس این گزارش می‌توان گفت که Galaxy S24 حداقل در ۴ رنگ زیر عرضه می‌شود:

رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ:

  1. ۱- مشکی اونیکس
  2. ۲- بنفش کبالت
  3. ۳- خاکستری مرمر
  4. ۴- زرد کهربایی

نظر شما درباره این طراحی منتسب به گلکسی S24 چیست؟ انتظار داریم در روزهای آتی رندرهای منتسب به مدل اولترا نیز منتشر شود. مدل پلاس باید طراحی مشابه مدل پایه را ارائه نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)