حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ گلوبال شیائومی مشخص شد: ۱۴ دی ۱۴۰۲

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | شیائومی

سری Redmi Note شیائومی از پرفروش‌ترین محصولات این برند در بازارهای مختلف است. بازار کشور ما نیز علاقه ویژه‌ای به این محصولات دارد. در حقیقت رقابت اصلی این موبایل‌های هوشمند با سری گلکسی A سامسونگ است. سری Redmi Note 13 در چین رونمایی شده و بازار جهانی منتظر عرضه آن‌هاست. خبر خوب این‌که بالاخره یک تاریخ رسمی داریم. تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ گلوبال شیائومی مشخص شده و ۱۴ دی ۱۴۰۲ خواهد بود.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ گلوبال شیائومی

ردمی نوت ۱۳ پرو

ردمی نوت ۱۳ پرو

در خانواده ردمی نوت ۱۳ که برای بازار چین رونمایی شد، سه عضو وجود داشت. این گوشی‌ها عبارت اند از:

  1. ۱- ردمی نوت ۱۳
  2. ۲- ردمی نوت ۱۳ پرو
  3. ۳- ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

طبیعتا مدل پرو پلاس بهترین و پرامکانات‌ترین عضو این سه‌گانه خواهد بود. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی یکی از مواردی است که از نسل قبلی خود به ارث برده است. همچنین نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED آن همان اندازه ۶.۶۷ اینچی نسل قبلی خود را دارد اما امسال دو لبه خمیده خواهد بود.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا در قلب این دستگاه می‌تپد در حالی که مدل پرو تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ را خواهد داشت. باتری کمی بزرگتر و ۵۱۰۰ میلی آمپر خواهد بود. مدل پرو پلاس گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب‌وخاک را نیز دارد.

شما منتظر عرضه سری ردمی نوت ۱۳ هستید؟ کدام یک از این سه دستگاه انتخاب شماست و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

13پرو چون حاشیه های کمی داره از ۱۳ عادی قویتر شارژر ۶۷ دارد و نمایشگر تخت ولی پرو پلاس خمیده است من خوشم نمیاد و نکنه آخر قیمت الان ۱۳ تی ۱۹ تا ۲۰ قیمتش اگر این ۱۴ تا ۱۵ نهایت باشد ارزش خرید داره وگرنه خیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)