حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی – قابل بازی کردن هست؟!

حدود ۱ ماه است که مدل 4G ردمی نوت ۱۳ شیائومی رونمایی شده است. پیش‌تر با هم و در ترنجی ویدئو آنباکسینگ ردمی Note 13 4G شیائومی را تماشا کردیم و تجربه راه‌اندازی اولیه آن را با شما به اشتراک گذاشتیم. هر چند از این محصول اقتصادی انتظار تجربه بالایی در بازی کردن نمی‌رود، اما می‌خواهیم ببینیم که چقدر باید از آن توقع نداشت! برای پاسخ به این پرسش بیاید ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی را تماشا کنیم و ببینیم اصلا قابل بازی کردن هست؟!

ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی

مشخصات تاثیرگذار در تست گیمینگ Redmi Note 13 4G شیائومی طبیعتا مربوط به تراشه و نمایشگر آن خواهد شد. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۸۵ انتخاب شیائومی برای این محصول است. این تراشه سال قبل هم در ردمی نوت ۱۲ مدل 4G حضور داشت. حتی نسل قبلی آن هم از اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کرد که تقریبا همین تراشه است اما با کلاک پایین‌تر.

همه این‌ها را گفتیم که بدانید تراشه Snapdragon 685 کوالکام فناوری به‌روزی ندارد و شاید در سال ۲۰۲۴ نتوان انتظار خروجی گیمینگ بالایی از آن داشت. فناوری ساخت آن ۶ نانومتری بوده و در بخش CPU دارای ۲ کلاستر ۴ هسته‌ای به قرار زیر است:

  1. ۱- ۴ هسته برمبنای Cortex-A53
  2. ۲- ۴ هسته برمبنای Cortex-A73

در بخش پردازش گرافیکی نیز نمونه اختصاصی کوالکام به نام Adreno 610 حضور دارد.

دستگاهی که اینجا برای تست گیمینگ ترنجی حضور دارد، مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین تنظیمات رفرش‌ریت نمایشگر FHD+ آن روی ۱۲۰ هرتز قرار دارد

بسیار خوب، بیاید به تماشای ویدئو تست بازی شیائومی ردمی نوت ۱۳ مدل 4G بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از کانال یوتوب ترنجی، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

همانطور که دیدید، به راحتی می‌توان گفت Redmi Note 13 4G شیائومی اصلا محصول قابل توصیه‌ای برای گیمینگ نیست. در حقیقت در بخش‌های دیگر نقاط قوت قابل توجهی دارد با این حال شاید در بخش بازی و در مقابل گلکسی A15 سامسونگ نتواند خروجی قابل رقابتی را ارائه نماید.

نظر شما درباره توان گیمینگ Redmi Note 13 4G چیست؟

تماشای ویدئو تست گیمینگ گلکسی A15 سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)