حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش تعهد آپدیت اندروید ریلمی به ۳ سال با Realme GT 5 Pro

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ریلمی

موضوع میزان تعهد آپدیت یک برند برای محصولاتش به فاکتوری رقابتی تبدیل شده است. در دنیای اندروید این بازی را سامسونگ آغاز کرد و تعهد آپدیت سیستم‌عامل اندروید را به ۴ سال رساند. سپس گوگل با سری پیکسل ۸ پرو تعهد عحیب ۷ ساله را داد. حالا دیگر برندهای چینی باید تعهدهای نیم‌بند خود را ارتقا دهند. در نتیجه همین تلاش شاهد افزایش تعهد آپدیت اندروید ریلمی به ۳ سال با Realme GT 5 Pro هستیم.

افزایش تعهد آپدیت اندروید ریلمی به ۳ سال

هفته گذشته برای شما در ترنجی نوشتیم که تاریخ معرفی Realme GT5 Pro رسما اعلام شده و برای ۱۶ آذر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است. در مسیر رونمایی این محصول، تیزرهای رسمی متعددی منتشر خواهد شد.

ریلمی تأیید کرده است که بالاترین مدل Realme GT 5Pro به 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز می شود. پوستر اول همچنین بیان می‌کند که GT 5 Pro دارای USB-C با پشتیبانی از استاندارد USB 3.2 است، به این معنی که سرعت انتقال اطلاعات تا 10 گیگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند.

ریلمی GT 5 Pro اولین گوشی این شرکت خواهد بود که به صورت پیش‌فرض با Android 14 و رابط کاربری Realme UI 5.0 عرضه می شود. همچنین به صورت رسمی وعده داده شده که ۳ آپدیت سیستم عامل اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی دریافت کند.

ریلمی GT 5 Pro با ارتقاء هوش مصنوعی قابل توجهی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک دستیار فوق العاده هوش مصنوعی خواهد بود که از تولید گفتار هوشمند پشتیبانی می کند و از یک مدل هوش مصنوعی با 7 میلیارد پارامتر استفاده می کند. طبیعتا این ویژگی برای بازار چین در دسترس است.

در گزارش‌های قبلی پیراموم Realme GT 5 Pro شنیده بودیم که با صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با لبه خمیده عرضه می شود که وضوح 1.5K، رفرش‌ریت 144 هرتز، روشنایی تا 4500 نیت و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ارائه می دهد.

این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود.

ریلمی جی‌تی ۵ پرو دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. مشخصات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی LYT-808 در پشت لنز دارای OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. احتمالاً با قیمت اولیه آن در بازار چین معادل 499 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی زیر ۵۰۰ دلار دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ چیست؟ البته باید صبر کنیم تا رسما معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)