حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Realme GT5 Pro رسما اعلام شد: ۱۶ آذر ۱۴۰۲

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

اگر به یاد داشته باشید، ششم شهریور بود که ریلمی GT5 با پشتیبانی از شارژر ۲۴۰ واتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد. حالا مدل پرو قرار است رونمایی شود. به تازگی تاریخ معرفی Realme GT5 Pro رسما اعلام شده و ۱۶ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

تاریخ معرفی Realme GT5 Pro

این شرکت امروز اعلام کرد که Realme GT5 Pro قرار است در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ معرفی شود. این گوشی هوشمند با اشاره به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و سنسور سونی IMX890 برای لنز تله فوتو، قرار است “سمفونی برتری چیپست و تصاویر بی نقص پیکسل” باشد.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود، توضیح داد که حسگر سونی چقدر خوب است و چگونه GT5 Pro “معیار جدیدی برای کیفیت تصویربرداری تله فوتو ایجاد خواهد کرد.” همچنین گفت که این پرچمدار اولین محصولی خواهد بود که چیپست جدید کوالکام و حسگر سونی IMX890 را با هم ترکیب می‌کند.

ریلمی با ArcSoft همکاری کرده تا قابلیت‌های عکاسی دستگاه را توسعه دهد. این شرکت نرم‌افزاری مستقر در ایالات متحده به درک معنایی، بهبود کیفیت تصویر و نور کمک کرده تا به کاربران اجازه دهد «از تجربه عکاسی آرام‌تر و عالی‌تری لذت ببرند».

به هر حال این‌ها تیزرها و ادعاهای رسمی شرکت است و باید صبر کرد تا ببینیم خروجی آن چه خواهد شد. در حال حاضر تقریبا همه برندهای چینی در حال معرفی گوشی‌های پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود هستند. به همین فرمان پیش برویم شاید پرچمدار سامسونگ یکی از آخرین نمونه‌های مجهز به این تراشه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)