حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین ریلمی GT 5 Pro به بیرون درز کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات دوربین ریلمی GT 5 Pro را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از سنسور های IMX966، IMX581 و IMX890 برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به صفحه نمایش خمیده با رزولوشن 1.5K مجهز شود.

مشخصات دوربین ریلمی GT 5 Pro فاش شد: استفاده از سنسور IMX966 سونی

افشای اطلاعاتی قبلی حاکی از برخورداری ریلمی جی تی ۵ پرو از دوربین تله فوتو پریسکوپی بود. هم اکنون گفته می‌شود که از سنسور سونی IMX966 برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. دوربین های اولترا واید و تله فوتو ابن گوشی به ترتیب از سنسور های IMX581 و IMX890 برخوردار خواهند بود. تمامی این سنسور ها رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله فوتو GT 5 Pro توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ریلمی جی تی ۵ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از راه می‌رسد

تایید شده که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز GT 5 Pro را تأمین خواهد کرد. طبق گزارشات منتشر شده، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED ساخت BOE با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از یک گواهی IP برخوردار باشد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ریلمی جی تی ۵ پرو حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهره می‌برد. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند از شارژ سریع وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. حدس زده می‌شود که این دستگاه در بازار چین با قیمت ۴,۰۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) به دست کاربران برسد.

ریلمی GT5 با پشتیبانی از شارژر ۲۴۰ واتی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی