حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل جدید آیپد پرو اپل حتی از مک‌بوک ایر بزرگتر خواهد بود + طراحی آیفونی

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

آنطور که پیداست یک مدل جدید و در سبد محصولات آیپد اپل عرضه خواهد شد که کاملا متفاوت با محصولات فعلی آن است. شایعه شده که مدل جدید آیپد پرو اپل حتی از مک‌بوک ایر بزرگتر خواهد بود. همچنین در بخش طراحی یک ظاهر کاملا مشابه آیفون ۱۵ پرو اما بسیار کشیده‌تر تصور شده است.

مدل جدید آیپد پرو اپل

یک گزارش جدید می‌گوید که احتمالا ما سه مدل آیپد پرو جدید را در سال آینده می‌توانیم ببینیم که دو مدل از آنها مجهز به پنل‌های OLED هستند. مدل‌های 11 و 12.9 اینچی اولین آیپدهایی خواهند بود که دارای صفحه نمایش OLED هستند. این بخش از گزارش درست به نظر می‌رسد زیرا شایعه‌ای است که مدتی به گوش می‌رسد.

با این حال این گزارش درباره مدل سوم نیز صحبت می‌کند که احتمالا دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 14.1 اینچی miniLED است. همچنین ادعا می‌شود این نمایشگرها هر کدام تا حداکثر ۳۰۰۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهند.

گزارش جدید درباره آیپد ۱۴.۱ اینچی

گزارش جدید درباره آیپد ۱۴.۱ اینچی

البته که به نظر می‌رسد این شایعه درباره آیپد غول‌پیکر ۱۴.۱ اینچی اشتباه باشد اما نمی‌توانیم آن را به قطع رد کنیم. سال ۲۰۲۲ بود که راس یانگ گزارش داد اپل در حال کار بر روی یک مدل آیپد پرو 14.1 اینچی برای سال 2023 است. اگرچه این شایعه برای امسال محقق نشد اما به نظر می‌رسد که پروژه آن به طور کل لغو نشده است.

هر سه مدل جدید آیپد پرو برای سال 2024 از پردازنده جدید قدرتمند و کم‌مصرف اپل M3 بهره می برند.

در این گزارش همچنین آمده است که هر سه مدل آیپد پرو از تراشه قدرتمند و جدید اپل M3 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم بهره خواهند برد. تبلت‌ها احتمالا از یک Apple Pencil جدید با نوک مغناطیسی قابل تعویض (برای طراحی، طراحی صنعتی و نقاشی) پشتیبانی می کنند.

او انتظار دارد که اپل یک کیبورد جادویی آلومینیومی جدید برای تبلت‌های پریمیوم خود ارائه کند که با دو پورت USB-C همراه است. این کیبرد به جای استفاده از رابط فعلی، از پورت MagSafe برای اتصال به تبلت‌ها استفاده شود.

درباره داینامیک آیلند «صرفا نرم افزاری» نیز در تبلت های جدید iPad Pro (2024) صحبت شده است. هر چند منبع گزارش کاملا از این موضوع مطمئن نیست اما اینطور به او گفته‌اند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی محقق می‌شود؟ آیا با این طراحی آیفون‌طور به بازار می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)