حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Watch 3 با عمر باتری ۱۶ روزه و سیستم عامل BlueOS معرفی شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، ویوو

در کنار گوشی های سری X100، ویوو از ساعت هوشمند جدیدی نیز در کشور چین رونمایی کرد. ویوو Watch 3 جانشین Watch 2 خواهد شد که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود.

ساعت هوشمند ویوو Watch 3 از ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۵ میلی آمپری برخوردار است

در سمت راست ویوو واچ ۳ یک تاج چرخان از جنس استنلس استیل در بالا و یک دکمه فیزیکی در پایین (برای پیمایش در رابط کاربری و سایر عملکردها)، دیده می‌شود. صفحه نمایش دایره ای شکل ۱.۴۳ این ساعت هوشمند توسط یک شیشه منحنی سه بعدی محافظت می‌شود. نمایشگر این محصول دارای وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و حالت AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) است. Vivo Watch 3 تا عمق ۵ متر، در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

Vivo Watch 3

ویوو Watch 3 از سنسور ضربان قلب و سنسور سنجش اکسیژن خون برخوردار بوده و در صورت مشاهده نوسانات غیرعادی به کاربر هشدار می‌دهد. این دستگاه همچنین قادر به پایش خواب، استرس و حتی چرخه قاعدگی بانوان است. این ساعت هوشمند همچنین می تواند سطوح بالای نویز را برای محافظت از شنوایی تشخیص دهد. Vivo Watch 3 از بیشتر از ۱۰۰ حالت تمرینی همراه با برنامه های ورزشی سفارشی سازی شده پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند ویوو از سیستم عامل اختصاصی این شرکت (BlueOS) مبتنی بر زبان برنامه نویسی Rust، برخوردار است. این محصول می‌تواند QR کدی را برای پرداخت ها نمایش داده و خرید کاربران را راحت تر کند.

ویوو واچ ۳

مطابق با گزارش منبع، ویوو واچ ۳ از eSIM پشتیبانی کرده و قابلیت تماس صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول دارای ۶۴ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره موسیقی است. این محصول می‌تواند به هندزفری بی سیم شما متصل شود. این گجت پوشیدنی از باتری ۵۰۵ میلی آمپری برخوردار بوده و ادعا می‌شود که عمر باتری ۱۶ روزه خواهد داشت.

قیمت ویوو واچ ۳

این گجت پوشیدنی در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. قیمت نسخه eSIM ویوو واچ ۳ دارای بند چرمی ۱,۳۹۹ یوآن (معادل ۱۹۱ دلار) است. نسخه دیگر با بند لاستیکی قیمت ۱,۲۹۹ یوآنی (حدودا معادل ۱۷۸ دلار) دارد. نسخه بلوتوث بند چرمی با قیمت ۱,۱۹۹ یوآن (۱۶۴ دلار) عرضه می‌شود؛ و نسخه بلوتوثی با بند لاستیکی نیز با قیمت ۱,۰۹۹ یوآن (۱۵۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید.

ویوو BlueOS رسماً معرفی شد: سیستم‌عامل اختصاصی vivo

نظر شما درباره این ساعت هوشمند جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی