حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Vivo Watch 2 با ٧ روز عمر باتری و پشتیبانی eSIM معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

ویوو یکی از برندهایی است که در کنار ارائه گوشی‌های هوشمند خود، به ارائه اکسسوری‌های دیگر، از جمله ساعت هوشمند هم نیز مشغول است. جدیدترین ساعت هوشمند ویوو، یعنی Vivo Watch 2 رونمایی شده است. در ادامه، ویژگی‌های ساعت هوشمند Vivo Watch 2 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Vivo Watch 2

بیش از یک سال پیش بود که اولین ساعت هوشمند ویوو معرفی شد.

 

ساعت هوشمند ویوو واچ با عمر باتری ۱۸ روزه رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، اولین ساعت هوشمند ویوو که با نام Vivo Watch ارائه شده بود، از طراحی شیک با نمایشگر دایره‌ای و چند ویژگی جذاب دیگر بهره مند بود. همین سبب ایجاد تمایز بین این محصول و رقبای آن شده بود. حال پس از گذشت مدتی نسبتاً طولانی، ویوو بالأخره نسل جدید ساعت هوشمند خود را رسماً معرفی کرده است. در واقع این ساعت هوشمند، نسل دوم Vivo Watch به شمار می‌رود.

ویوو دیروز رویدادی را در چین برگزار کرد و در َطی آن، ساعت هوشمند Vivo Watch 2 با ویژگی‌های کلیدی از جمله عمر باتری ٧ روزه و پشتیبانی از eSIM معرفی شد. قیمت این محصول نیز مناسب است. در واقع، چینی‌ها قیمت ١,۲۹٩ یوانی (معادل ٢٠۴ دلار آمریکا) را برای Vivo Watch 2 در نظر گرفته است. شما می‌توانید با پرداخت چنین هزینه‌ای، صاحب یک ساعت هوشمند با عمر باتری ٧ روزه و پشتیبانی eSIM شوید. البته با خاموش بودن eSIM، عمر باتری این ساعت هوشمند به ١۴ روز افزایش می‌یابد!

ساعت هوشمند Vivo Watch 2 از قابلیت پخش موسیقی بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند شما نیز بهره می‌برد! همچنین برای رصد فعالیت‌های ورزشی خود، می‌توانید از ده‌ها حالت ورزشی موجود در این ساعت هوشمند استفاده کنید. به مدد مقاومت این ساعت هوشمند در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۵٠ متری، می‌توانید با آن شنا کنید.

بر خلاف ساعت‌های هوشمند دیگر که با روش سنتی و استفاده از حسگر شتاب سنج، کیفیت خواب را پایش می‌کنند، ساعت هوشمند جدید ویوو با استفاده از فناوری پیشرفته CPC و تحلیل خواب ویژه قلبی و ریوی، می‌تواند با دقت بیشتری به ثبت و پایش کیفیت خواب شبانه و حتی ظهرگاهی شما بپردازد!

همچنین ویوو Watch 2 می‌تواند به صورت شبانه روزی وضعیت سلامتی کاربر را چک کرده و مواردی از جمله میزان اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب مداوم و دیگر موارد مشابه را به طور هوشمند چک کند. شایان ذکر است که این ساعت هوشمند می‌تواند به صورت خودکار داده‌های مورد نظر را با گوشی شما همگام سازی کند و نظارت بر آن‌ها را ساده‌تر کند. همچنین Vivo Watch 2 می‌تواند بر میزان استرس، میزان نوشیدن آب و کارهای مشابه نظارت کند.

بند این ساعت هوشمند نیز جنس لاستیکی فلورین است که انعطاف و کیفیت خوبی دارد. بنابراین، دیگر نیازی نیست در حین پوشیدن این ساعت هوشمند، نگران تعریق در قسمت پوشیده شده باشید! اما اگر تمایلی به استفاده از بند لاستیکی ندارید، ویوو یک نوع بند دیگر با جنس چرم را برای شما در نظر گرفته است. این چرم، از جنس سر گاو نر (!) است که مطمئناً نمی‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد. ساعت هوشمند Vivo Watch 2 در سه رنگ عرضه می‌شود و در چین قابل سفارش است.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟ کدام ویژگی آن برای شما جذاب‌تر است؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️