حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر متعلق به گلکسی M44 سامسونگ است؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا سه ماه از رونمایی گلکسی M34 5G می‌گذرد. با این حال درباره یک عضو جدید از سری Galaxy Mn4 گزارشی منتشر شده است. ادعا می‌شود که دستگاه جدید با نام تجاری گلکسی ام ۴۴ عرضه خواهد شد. حتی تصویری هم منتسب به آن منتشر شده است. بیاید ببینیم آیا این تصویر متعلق به گلکسی M44 سامسونگ است؟

گلکسی M44 سامسونگ

تصویری که به صورت غیررسمی و نه‌چندان واضح منتشر شده است، نشان می‌دهد که Galaxy M44 همان زبان طراحی گوشی‌های هوشمند فعلی سری گلکسی A و S را دارد.

قاب پشتی پشت دارای سه برجستگی مجزا دوربین با فلاش LED است. به نظر می‌رسد قسمت پشتی از پلاستیک ساخته شده است و لبه‌های دستگاه می‌توانند دارای طراحی مسطح باشند.

از آنجایی که این گوشی هوشمند فعلا فقط گواهی NRRA را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد این دستگاه ابتدا در کره جنوبی و احتمالاً با نام Samsung Galaxy Jump 3 عرضه خواهد شد.

در نتیجه بعید نیست که این تصویر همان گلکسی ام ۴۴ سامسونگ باشد. البته با طراحی‌های مشابه و تکراری در اکثر محصولات این برند، تصویر منتشر شده می‌تواند منتسب به هر دستگاهی معرفی نشده دیگر هم باشد.

اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس

پیش‌تر در ترنجی خواندیم که گلکسی ام ۴۴ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در بنچمارکی رصد شده است. اگرچه این تراشه در مقایسه با Exynos 1280 از نظر تاریخ عرضه قدیمی‌تر محسوب می‌شود اما بین این دو تراشه ۵ نانومتری قطعا این اگزینوس ۸۸۸ است که می‌تواند از خیلی جهات برتری داشته باشد. به هر حال هر چند قدیمی اما تراشه پرچمدار سری ۸ کوالکام بوده است.

نظر شما چیست؟ گلکسی M44 با این مشخصات و طراحی احتمالی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)