حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های Moto G Power 5G (2024) موتورولا جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد + ویدئو

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا در آوریل امسال از گوشی هوشمند Moto G Power 5G (2023) رونمایی کرد. این دستگاه به عنوان جانشین Moto G Power (2022) وارد شد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+، تراشه ۸ هسته ای دیمنسیتی ۹۳۰، شش گیگابایت حافظه رم و دوربین سه‌گانه ۱۶ مگاپیکسلی است. هم اکنون اما رندر های Moto G power 5G (2024) به بیرون درز کرده است. تصاویر منتشر شده، جزئیات طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

موتورولا Moto G power 5G (2024) دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است

پس از عرضه موفقیت‌آمیز Moto G Power 5G (2023)، به نظر می‌رسد که موتورولا در حال تلاش برای رونمایی جانشین این تلفن هوشمند است. هم اکنون، رندر و مشخصات Moto G Power 5G (2024) به بیرون درز کرده است. رندر ها نشان می‌دهد که Moto G Power 5G مدل (2024) طراحی مشابهی با مدل قبلی خود خواهد داشت. البته در قاب پشتی آن به جای سه لنز دوربین، دوربین دوگانه دیده می‌شود.

Moto G Power 2024

Moto G Power 2024

مطابق با گزارش وب‌سایت Mysmartprice، دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. کلید پاور و دکمه های صدا در لبه سمت راست فریم قرار خواهند گرفت. این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type-C و خروجی اسپیکر در قسمت پایینی فریم خواهد بود.

Moto G Power 2024

گفته می‌شود که Moto G Power 2024 دارای یک صفحه نمایش فلت ۶.۷ اینچی خواهد بود. ابعاد این تلفن هوشمند حدود ۱۶۷.۳ در ۷۶.۴ در ۸.۵ میلی‌متر است. متاسفانه اطلاعات دیگری به جز طراحی، ابعاد و اندازه نمایشگر این دستگاه در دست نیست. احتمالا با نزدیک شدن به رونمایی این گوشی و دریافت گواهی ها و حاضر شدن در بنچمارک ها، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

ویدئو

 نگاهی به مشخصات G Power 2023 

موتورولا Moto G Power (2023) دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر (ماکرو و عمق سنج) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند. این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.  Moto G Power 2024 در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و نسخه ایالات متحده با قیمت ۲۹۹,۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد.

موتورولا Moto G Power 5G با دیمنسیتی ۹۳۰ رسما معرفی شد

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند میان رده آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی