حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های رسمی Moto G Power 5G (2024) موتورولا فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

در نوامبر ۲۰۲۳ بود که رندر های Moto G Power 5G (2024) به بیرون درز کرد. از آن زمان تا امروز، اطلاعاتی درباره مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده بود. هم اکنون اما، رندر های رسمی Moto G Power 5G (2024) فاش شده و برخی از مشخصات کلیدی آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

موتورولا Moto G Power 2023 از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

رندر های رسمی Moto G Power 5G (2024)، رنگ‌بندی و طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. در ماژول دوربین مستطیلی شکل برجسته موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند، دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. بر روی لبه پایینی فریم این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و خروجی اسپیکر دیده می‌شود.

رندر فاش شده Moto G Power 5G 2024

گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که Moto G Power 5G 2024 از یک صفحه نمایش با وضوح HD+ بهره می‌برد. این گزارش جدید اشاره‌ای به اندازه نمایشگر نمی‌کند، اما گزارش قبلی نشان می‌داد که اندازه آن ۶.۷ اینچ است. رندرهای CAD نشان می‌دهند که این دستگاه دارای سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری است. عدم وجود سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، احتمالا نشان‌دهنده استفاده از پنل LCD خواهد بود. ادعا شده که G Power 5G 2024 از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. اما اطلاعاتی درباره باتری این تلفن هوشمند منتشر نشده است.

نگاهی به مشخصات موتو جی پاور ۲۰۲۳

موتورولا Moto G Power 5G (2024) جانشین Moto G Power 5G 2023 خواهد شد. این تلفن هوشمند موتورولا از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰ نیروی پردازشی مورد نیاز G Power 5G 2023 را تأمین می‌کند. در قاب پشتی این دستگاه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. باتری این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۵ واتی شارژ می‌شود.

موتورولا Moto G Power 5G با دیمنسیتی ۹۳۰ رسما معرفی شد

نظر شما درباره موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

موتورلا همه چیز خوب الا آپدیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی